پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایندگان مازندران با وحدت راهبردی منافع کلان استان را پیگیری می‌کنند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

دکتر علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مازندران گفت: در شرایط دشوار فعلی  تمرکز نمایندگان در سطح ملی و استانی گره‌گشایی از تنگناهای معیشتی و اقتصادی است.

وی تعامل مدیریت ارشد اجرایی با نمایندگان مازندران برای هم افزایی و هم‌گرایی در یافتن راه‌های توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان را رمز موفقیت مسؤولان در گره گشایی از تنگناهای فرارو دانست و افزود: روند مفاهمه و همگرایی ارکان توسعه مازندران در پیشبرد اهداف کلان استان مطلوب و رضایت بخش است.

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم با اشاره به آسیب‌های ناشی از نبود وحدت و انسجام مسئولان بخش‌های گوناگون در مازندران یادآور شد: زخم‌های ناشی از اختلافات پرچالش و بی‌حاصل در گذشته همچنان بر پیکر نحیف استان خودنمایی می‌کند.

عضو هیأت رییسه مجلس یازدهم گفت: راهبرد اساسی مجمع نمایندگان مازندران در دوره یازدهم عقلانیت و خردورزی پیرامون محورهای اصلی توسعه و پیشرفت عدالت محورمازندران است.

وی تصریح کرد: مردم در شرایط کنونی تأمین مصالح پایدار نظام و پیشبرد اهداف آرمانی انقلاب در بستر آرامش و پرهیز از هرگونه وادادگی و واگرایی و نیز تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در چارچوب بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب را از مسئولان انتظار دارند.

کریمی فیروزجایی لزوم تلاش بی وقفه مسؤولان بویژه  مدیران اجرایی را در مسیر تامین مطالبات مردمی خاطر نشان کرد و افزود: اصول نظارتی نمایندگان مازندران در خانه ملت برنامه محوری مدیران اجرایی است.

وی گفت: مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم در خصوص مطالبات مردمی با هیچ دستگاهی مماشات نخواهد کرد.

این نماینده مجلس وضعیت فعلی مازندران را در عرصه تحول و توسعه آرمانی غیر قابل قبول ارزیابی کرد و افزود:  مازندران از حیث منابع انسانی و سرمایه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در شمار استان های پیشتاز کشور است ولی در حوزه تحولی و رشد یافتگی بعلت عدم توجه کافی به توسعه زیرساخت‌ها محرومیت فراوان دارد.

کریمی فیروزجایی اظهار امیدواری کرد در دوره جدید و در سایه تلاش‌ها و وحدت حاکم بر استان، مردم مازندران از تنگناهای توسعه یافتگی عبور کنند.

 /۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.