پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار اجرای مناسب طرح دریا شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مازندران با حضور سردار رادان فرمانده  نیروی انتظامی کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان در ایام اغتشاشات با تدبیر مسؤولان استانی موفق عمل کردند.

وی با اعلام اینکه مازندران استان بسیار پر رفت آمده است،گفت: تنوع فرهنگی این استان اگر تدبیری نشود می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار اجرای مناسب طرح دریا در سطح ۴۸۰ کیلومتر سواحل استان شد و اظهار کرد: انتظار جامعه فرهنگی و اعتقادی استان این است که در زمینه مسئله فرهنگی به‌ویژه مسائل اخیر برنامه مدونی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه دولتمردان در حوزه معیشت باید برنامه جدی داشته باشند، تصریح کرد: در حوزه امنیت اقدامات مناسبی انجام شده و باید برای معیشت مدافعان امنیت اقدامات مناسبی انجام دهیم.

به گزارش فارس، در این مراسم از خدمات سردار مرتضی میرزایی تقدیر شده و سردار حسن مفخمی شهرستانی به مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی مازندران معارفه شده که حکم مسئولیت فرمانده انتظامی استان توسط رئیس  بازرسی کل فراجا  قرائت شده است.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۴/م

 


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.