پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماینده ولی فقیه در مازندران: حل مشکلات نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی امروز در مراسم مراسم تکریم حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه و معارفه میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به تقدیم ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید مازندران، جانبازان و آزادگان، اظهار کرد: در رده‌های بعدی یکی از مصادیق روشن جهاد، خدمتی است که به مردم ارائه می‌شود، گره‌گشایی، غم‌زدایی، سرورافزایی و غیره جهاد در راه خداست.

وی افزود: فردی که مسؤول شد باید به خواب سبک قناعت کند، باید با نوم یا خواب سنگین خداحافظی کند؛ حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه نیز در مدت سه سال اخیر اینگونه بود و تلاش شبانه‌روزی، خضوع و تواضع داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اگر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی از روحیه انقلابی خالی شوند هیچ کاری از آنها برنمی‌آید، گفت: ما نیاز به روحیه جهادی و انقلابی داریم، خداوند برخی از وقت‌ها به خدماتی که برای خود هیچ ندیدی و حسابی باز نکردی، نمره می‌دهد.

وی خواستار دغدغه‌مندی مدیرکل جدید این نهاد شد و عنوان کرد: کوتاهی به معیشت و فرهنگ مددجویان جایز نیست، خدا این قشر را دوست دارد، هر کسی که اینها را حمایت کند را نیز دوست خواهد داشت، دولت انقلابی شبانه‌روز در حال دویدن است اما دشمنان نیز در حال دویدن هستند اما برد با انقلاب اسلامی است.

محمدی‌لائینی هشدار داد: دشمنان می‌خواهند کرامت ما را بشکنند؛ در حالی که ما کرامت خود را مدیون خانواده‌ای هستیم که شکستنی نیستند، ما در پناه اهل بیت (ع) باقی می‌مانیم.

وی با گرامیداشت یاد امام راحل و سالروز شهادت شهدای ۱۵ خرداد که در پیش است، افزود: خدای بزرگ در قرآن کریم به ما مکرر فرمودند که هم جهاد برای خدا و هم جهاد در راه خدا را در پیش بگیرید که مصداق روشن و بارز آن دفاع مقدس، دفاع از حرم و غیره است.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: خداوند رضایت خودش را در طاعت‌ورزی پنهان کرده از این رو هیچ طاعتی را نباید دست کم گرفت.

محمدی‌لائینی خطاب به مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی تاکید کرد: فضای انقلابی، جهادی و جوانی باید در این نهاد جاری و ساری باشد، مهمترین آسیب این است که فضای یک دستگاه از انقلاب فاصله بگیرد؛ این چیزی است که شهدا نمی‌بخشند و این چیزی است که متعلق به شهداست.

وی ادامه داد: هر روز دشمن جنگی را آغاز می‌کند، اگر شهدای دفاع مقدس تا اغتشاشات نبودند ما هیچ نداشتیم، خدا نکند ارزش‌های دینی، حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی کمرنگ باشد و ضعیف دیده شود، البته ممکن است دستگاه‌های نظارتی ما خیلی کارآمد نباشند اما یقین بدانید که انقلاب ما یک باطن قوی دارد، اگر با انقلاب همراه نباشید باطن انقلاب شما را حذف خواهد کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.