پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماینده ولی فقیه در مازندران: باید در مسیر انقلاب و مقاومت پیش رویم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عید قربان، با گرامیداشت عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت که از عید قربان تا غدیر است، گفت: خدا را شاکریم ما را علی‌شناس قرار داده و ما را به این راه آشنا کرده است و شکر نعمت خداوند این بوده ولایت را در زندگی بزرگ بشماریم و جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه به برکت ولایت بود که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، با طرح این سوال که چرا حرف امام خمینی (ره) را گوش کردیم و به خیابان‌ها آمدیم، چرا جان دادیم و چرا ۴۰ سال داریم انواع فشارها را تحمل می‌کنیم؟گفت: همه اینها به برکت ولایت است و امام و مقام معظم رهبری پرچم‌دار ولایت هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: دو خطر بسیار بسیار مهم جنگ تحمیلی ۸ ساله و جنگ تحمیلی ۷ساله در سوریه اتفاق افتاده و هدف اصلی ما بودیم را پشت سر گذاشتیم و جانانه و در راستای خواسته ولایت به میدان آمدیم و پیروزی نصیب ما شده است و باید بگوییم پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم به برکت ولایت بود.

محمدی لائینی بیان کرد: امروز الحمدالله پایه مملکت ما در حوزه‌های گوناگون با وجود همه مشکلات و تنگناها و به‌دلیل مردمی‌سازی اقتصاد مستحکم بوده است.

وی افزود: باید بگوییم کشورهای غربی در تورم، گرانی و کمبود اجناس، نارضایتی و از هم پاشیدگی دولت‌ها و سونامی استعفا و فوپاشی دولت مواجه هستند به عنوان نمونه هم در رژیم صهیونیستی و انگلیس بیش از ۵۰ نفر از وزرا و سران استعفا کرده و دولت فروپاشیده و رژیم صهیونیستی هم به همین شکل است.

وی یادآور شد: به برکت ولایت مردم ما ایستادند و باید اعلام کنیم امیدواری مردم بالای ۷۰ درصد است؛ چرا که  این ملت به برکت ولایت به این امیدواری، صبر و مقاومت روی آورده هر کجا که تنگنا و مشکلات داشتیم، به خاطر انحراف از مسیر ولایت بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: اینکه امروز وارث برخی از مشکلاتی هستیم، به این دلیل است در گذشته به‌دلیل بی‌توجهی به توصیه‌ها و دلبستگی بیخود به دشمن و فریب دشمن را خوردیم و آخرش هم دشمن به وعده خود عمل نکرد و  پشت پا زد.

محمدی‌لائینی با تاکید بر اینکه باید در مسیر انقلاب و مقاومت پیش رویم، خاطرنشان کرد: موضوع مهم اینکه باید انتخاب‌های مردم از شورای اسلامی شهر و روستا تا مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری باید حساب‌‌شده و درست باشد.

وی یادآور شد: موضوع  مهم دیگر اینکه باید عید غدیر را بزرگ بشماریم و خیابان‌ها را آذین‌بندی کنیم و خوشحالی ما از نعمت ولایت را نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خداوند انسان‌های باتقوا را دوست دارد، افزود:  تقوا خواسته و مطالبه خداوند و مایه سلامت جسم، جان و روان ما انسان‌ها است.

محمدی‌لائینی ادامه داد: برای اینکه به رحمت و تقرب خداوند برسیم دو راه وجود دارد یکی اینکه به فطرت پاک خودمان برگردیم در این‌صورت به خداوند نزدیک می‌شویم و عید فطر، عید بازگشت به فطرت است.

وی اضافه کرد: موضوع دوم اینکه چیزی که وسیله تقرب به خداوند می‌شود، قربانی است و باید بدانیم عبادت، قربانی، انفاق و صلوات و استغفار می‌تواند انسان را به خداوند نزدیک کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انفاق انسان را به خداوند نزدیک می‌کند برخی از مؤمنان انفاق خودشان را مایه تقرب به خداوند می‌دانند، هر انفاق غرامت و خسارت نیست بلکه قربت است.

 

 

 

 

 

 

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.