پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماینده ولی‌فقیه در مازندران: حمایت دولت از ناشران دفاع مقدس بیشتر شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در دیدار فرماندهان و افسران نیروهای مسلح مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از بعثت، غدیر و عاشورا بوده که انقلاب ما ریشه در اسلام، اهل بیت(ع) و ثقلین دارد.

وی با تسلیت به مناسبت شهادت برخی از هموطنان در اهواز، افزود: اکنون تمام دنیا بسیج شد تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند و کشور را شلوغ کنند و دشمن بداند ایران ما مقتدرانه تر از گذشته بوده و تابع محض ولایت فقیه است.

طبرسی افزود: نیروهای مسلح ما در تمام زمینه‌ها نشان دادند حافظ خوبی برای کشور هستند که امیدواریم بتوانیم قوی‌تر و با صلابت‌تر از گذشته از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.

وی ادامه داد: شاه خاک کشور مانند بحرین را به دشمن داد اما در دفاع مقدس نه تنها دشمن را بیرون کردیم بلکه تمام آنچه را که از ما گرفتند پس گرفتیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: امروز به لطف پروردگار انقلاب ما جهانی شد و مهار کردن آن برای استکبار جهانی مشکل است و دم از مذاکره می زند که مفهومشان از مذاکره این است که اقتدار ما را در منطقه کم کنند.

طبرسی ادامه داد: چرا دشمن شهید مطهری را به شهادت رساند چون دشمن بیشتر ایشان را شناختند و می‌دانستند تاثیرگذار است و اکنون نیز به دنبال دانشمندان و بزرگان می‌روند که باید همه متحد باشیم و از دستاورد اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

وی با تاکید بر نشر و چاپ کتاب دفاع مقدس تصریح کرد: کتاب باید دارای محتوا و آموزنده باشد و دولت باید از انتشار کتب مرتبط با دفاع مقس حمایت کند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.