پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایش غیرت مازندرانی‌ها؛ حمایت از فلسطینی‌ها با چاشنی اعتراض به بی‌حجابی

0

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، مردم باغیرت مازندران؛ پس از حضور در مراسم احیای شب گذشته در سحرگاه بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، هنوز چشم از خواب گرم نشده، به نیت حمایت از مظلومان فلسطین و بازپس گیری مسجدالحرام راهی کوچه و خیابان‌ها شدند.

 

راهپیمایی روز قدس در مرکز و شهرستان‌های مازندران باحضور گسترده و پرشور مردم روزه‌دار همراه است، لنز دوربین گوشی‌های موبایل امروز لحظاتی از ابراز عشق و احساسات عشاق الشهادت را با پیکر شهدای گمنام ثبت و ضبط می‌کند.

 

دهه هشتاد و نودی‌ها پرچم سه رنگ میهن عزیزمان را در دست دارند، این صحنه وحدت ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشته است، مردم باهدف تجدید عهد و پیمان با مردم مظلوم فلسطین دور هم جمع شده و حماسه‌ای دیگر خلق کرده‌اند. 

پرچم‌های قرمز و زردرنگ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در میان جمعیت خودنمایی می‌کند، مازندرانی‌ها پایان رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند.

از آنجایی که این راهپیمایی با سوگواری سومین روز از شهادت حضرت امیرالمومنان (ع) مردم لباس‌های مشکی و تیره برتن کرده‌اند.

 

از لابه لای جمعیت نوشته‌هایی با این مضمون که “ما را تهدید نکنید ما فرزندان رمضان هستیم”، “روز قدس ردز حیات مجدد اسلام است” ، “قدس آزاد خواهد شد” و غیره روی بنرهایی بر دستان شرکت‌کنندگان در راهپیمایی خودش را نشان می‌دهد.

در بخش دیگری از راهمپیمایی در شهرستان‌هایی همچون قائمشهر که اقدام به تحصن علیه بی‌حجابی کرده کرده بود، بانوان محجه با بنرهایی با این مضمون که مسئولان باغیرت بساط کشف حجاب رضاخانی را جمع کنید علیه بی‌حجابی شعارهایی سر داده اند که قابل توجه است.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

 

 


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.