پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایشگاه های خودرو در آمل معضل جدی ترافیک شهری است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نعمت اله آزادی صبح سه شنبه در دومین جلسه قرارگاه فرعی کاهش تصادفات شهرهای مازندران در محل فرماندهی شهرستان آمل برگزار شد، گفت: وضعیت معضل از سوی نمایشگاه داران در بلوار خلبان شهید منفرد نیاکی، آزادگان و مسیرهای منتهی میدان قائم را به عنوان بیشترین چالش ترافیکی در سطح شهر آمل در چند سال اخیر تبدیل شده است.

وی افزود: البته در کمتر از یکسال گذشته سه هزار و ۴۲۲ مورد تذکر و برخورد جدی با نمایشگاه داران خودرو در مسیرهای مختلف شهری شده و نسبت به ساماندهی وضعیت خود ونیز پارک نکردن خودرو در کنار بلوار و پیاده رو داده شده است.

فرمانده انتظامی آمل، با بیان اینکه به طور دائم امکان حضور پلیس در همه مسیرهای شهری با توجه به امکانات ونیز درخواست‌های مختلف ترافیکی در سطح شهر وجود ندارد، معتقد است که برای بهبود این وضعیت نمایشگاه داران خودرو همکاری و تعامل خوبی داشته باشند، تا برخوردهای قهری برای آنان اعمال نشود.

کاهش تصادفات فوتی و جرحی در آمل

سرهنگ آزادی، همچنین به کاهش قابل توجه تصادف‌های جرحی دو ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال در سطح شهرهای حوزه استحفاظی شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: تصادف فوتی در دوماه گذشته در سطح شهرها خوشبختانه ثبت نشده و تعداد تصادفات منجر به آسیب دیدن افراد نیز به میزان ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی، اضافه کرد، که در دو ماه گذشته و در ۳ مرحله اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و دارای مشکل، تعداد ۴۹ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

ضرورت حذف ۱۰ نقطه گره کورترافیکی در شهر آمل

فرمانده انتظامی آمل همچنین با بیان اینکه باید نقاط حادثه خیر در مناطق مختلف این شهر برداشت و حذف شود، گفت: که ۱۰ نقطه حادثه ساز که باعث گره ترافیکی نیز می‌شود در جلسه شورای ترافیک شهرستان مطرح و تصویب شد که ضروری است توسط دیگر دستگاه‌های متولی و مسئول عملیاتی و اجرایی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.