پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز عید فطر در امامزادگان مازندران اقامه می‌شود

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ضیافت الهی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و با اقامه نماز عید سعید فطر به کار خود پایان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مراسمات شب‌های رمضان به صورت محدود با رعایت توصیه‌های بهداشتی در فضای باز آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار شد، افزود: مراسم ویژه شب‌های قدر با همکاری روزه‌داران در اماکن مذهبی استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و سایر اماکن مذهبی استان خبر داد و گفت: توصیه می‌شود نماز عید فطر با حفظ فاصله‌گذاری و در فضای باز اماکن مذهبی برگزار شود.

حیدری خاطرنشان کرد: به هیأت‌های امنا و خادمین بقاع متبرکه ابلاغ شد، پیش از برگزاری نماز عید سعید فطر محوطه بقاع متبرکه را به صورت کامل ضدعفونی کنند.

وی در پایان بیان کرد: شبستان تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران در روز عید سعید فطر به روی نمازگزاران باز است اما از شهروندان تقاضا می‌شود برای ورود برای اماکن متبرکه حتما از ماسک استفاده کنند.

 /۸۶۰۳۱/غ




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.