پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نقش زنان در تحقق جهاد تبیین به‌طور ویژه دیده شود

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرشته پازوکی روز یک‌شنبه یکم بهمن ماه امسال در جلسه کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به جنگ «ترکیبی و شناختی» دشمن اشاره و اظهار کرد: دشمن با این روش عملیات و اهداف بسیار بزرگی را در پیش دارد و برای تحقق آن «رسانه و جایگاه بانوان» را با شیوه‌های مختلف و معکوس قرار دادن حقایق مورد هدف قرار داده است.

وی گفت: وظیفه بانوان نیز در چنین شرایطی جهاد تبیین است؛ مساله‌ای که مقام‌معظم رهبری به‌طور مستمر بر آن تاکید دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: دشمنان به دنبال القای یاس و ناامیدی بین جوانان، دختران و بانوان هستند و از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

پازوکی با تاکید بر اینکه نقش زنان در تحقق جهادتبیین باید به طور ویژه دیده شود، یادآور شد: انقلاب اسلامی با هویت بخشی به زنان بستر فعالیت را برای این قشر از جامعه فراهم کرده است.

وی بیان کرد: بانوان جامعه ما توان و انرژی مضاعف برای فعالیت در جامعه را دارند، اینگونه است که مورد توجه‌ دشمنان و غربی‌ها قرار گرفتند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در ارتباط با موضوع انتخابات ۱۱ اسفندماه، اظهار کرد: حضور در انتخابات باید پررنگ باشد و در این زمینه بر مشارکت حداکثری بانوان تاکید شده است.

پازوکی به مقوله جمعیت اشاره کرد و گفت: بانوان مازندرانی برای زنده ماندن نسل مازندرانی‌ها پای کار جمعیت بیایند.

وی با اعلام اینکه مازندران به عنوان سومین استان سالمند محسوب می‌شود، افزود: مردم مازندران با روحیه تحولی، انقلابی، جهادی و‌ با برنامه‌ریزی جامع و کامل تدابیر درست را اتخاذ کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه مقوله حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که مهم‌ترین چالش محسوب می‌شود، افزود: قرارگاه جوانی جمعیت به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری واگذار شده و در این قرارگاه موضوعاتی از جمله جمعیت، خانواده، اشتغال پایدار و کارآفرینی برای بانوان هدف‌گذاری شده است.

پازوکی در پایان گفت: بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی با تشکیل هیأت اندیشه‌ورز و بهره‌مندی از نخبگان در تحقق موضوعات روز تأثیرگذار باشند.

پایان پیام/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.