پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نظر مسؤولان مازندرانی درباره روز قدس/ اتحاد مسلمانان درجمعه آخر ماه رمضان

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم و مسؤولان در شهرهای مختلف مردم در حال برگزاری است، در کنار حضور پرشور مردم، مسؤولان استانی نیز در کنار آنها و دوشادوش آنها فریاد آزادی قدس را سر می‌دهند.

 

محمد کریمی دادستان مازندران که همراه مردم در این راهپیمایی حضور دارد، گفت‌وگو با فارس در این زمینه اظهار کرد: این حضور پرشور مردم یک پیامی برای استکبار جهانی دارد که هم ما متحدیم.

وی با بیان اینکه در قضیه فلسطین  مردم با این حضور نشان دادند که خط قرمزی دارند، گفت: تمام مسؤولان و مردم در این زمینه متحدند و خط قرمز دارند و اگر کسی بخواهد صدای مخالفی داشته باشد از ملت و امت جداست.

 

محمد سادات‌کرمی مسؤول بسیج دانشجویی مازندران نیز در این راهپیمایی در گفت‌وگو با فارس گفت: اگر بگوئیم انقلاب اسلامی تنها فضیلتش این بود که توانست قلوب مردم را علیه ظلم و به نفع انسانیت بسیج کند تبلورش همین روز قدس است.

وی افزود: اقتدار روز قدس به حضور مردمی است که در جای جای دنیا در یک روز به صورت همزمان پشتیبانی خود را از فلسطین و بیت‌المقدس نشان می‌دهند.

 

مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: شاهد حضور پرشور مردم در امروز هستیم و با وجود گذر از شرایط حاد کرونایی باید اعلام کرد که مشی آزادی‌خواهی با وجود مردم عجین شده است.

وی این حضور را مشت محکمی است بر دهان آمریکا و اسرائیل و تمامی متحدان آنها دانست.

 

منصور علی زارعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز در مسیر راهپیمایی روز قدس گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: سیاست راهبردی رهبری و نظام جمهوری اسلامی این است که اسرائیل ۲۵ سال نابود می‌شود.

وی گفت: انشالله از این ۲۵ سالی که رهبری تعیین کردند زودتر ساقط شود.

محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران نیز در گفت و با فارس گفت: مردم ما همواره حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی افزود: مردم با حضور حماسی و پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود از مظلومان فلسطین و استکبار ستیزی را به رخ جهانیان کشیدند.

 

 /۳۱۴۱/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.