پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نظرسنجی:شما به کدام نامزد چهاردانگه ای دهمین دوره مجلس رای می دهید؟

پایگاه خبری تحلیلی چهاردانگه در نظر گرفت طی یک نظرسنجی که اهالی چهاردانگه به کدام یک از نامزدهای چهاردانگه به جمع بندی رسیده اند و در دهمین دوره انتخابات مجلس کدام یک از چهاردانگه ای ها را حمایت خواهند کرد، این موضوع را به رای گذاشته تا به یک جمع بندی نسبی نسبت به اقبال نامزدها در بین چهاردانگه ای ها بپردازیم.

12

 

اولین دوره مجلس شورای اسلامی در ۷ خرداد سال ۱۳۵۹ شروع به کار کرد.

 

پس از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، مجلس شورای ملی به مجلس شورای اسلامی تغییر نام داد و اولین دوره مجلس شورای اسلامی در ۷ خرداد سال ۱۳۵۹ با پیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی (ره) شروع به کار کرد.

 

دراولین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان ساری دکتر اخوتیان و شهید عبدالوهاب قاسمی و در انتخابات میاندوره ای عباسعلی بهاری اردشیری نخستین نماینده های مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران بودند.

 

همیشه پای یک چهاردانگه ای در میان است!

 

در دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای اولین بار مرحوم آیت الله سیدحسن شجاعی کیاسری به عنوان اولین چهاردانگه ای وارد مجلس شورای اسلامی شد و این انتخاب تا سه دوره پیاپی ادامه داشت ولی در دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دیگر نام چهاردانگه ای به زبان نیامد.

 

از دوره هفتم تا کنون سه دوره پیاپی پای یک چهاردانگه همیشه در مجلس شورای اسلامی بوده است آیت اله سیدحسن شجاعی کیاسری یک بار دیگر نام چهاردانگه را به سرزبان ها آورد و در ادامه این مسیر سیدرمضان شجاعی کیاسری این راه را ادامه داد و طی دو دوره پیاپی نماینده چهاردانگه ای مجلس شورای اسلامی بود و همه منتظر هستند آیا دوره دهم نیز یک چهاردانگه ای وارد مجلس می شود.

 

پایگاه خبری چهاردانگه در ادامه نظرسنجی که اولین نمونه آن با سوال « با توجه به شرکت ۹ نامزد چهاردانگه ای در دهمین دوره انتخابات مجلس، آیا این موضوع به نفع منطقه خواهد بود؟ » برگزار و نتایج آن اعلام شد. ( لینک نتایج و تحلیل نظرسنجی )

 

poster

از آنجایی که حال و هوای فضای عمومی و به خصوص فضای مجازی جامعه در حال حاضر به موضوع انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می پردازد و با توجه به اینکه از ۹ دوره انتخابات مجلس از حزه شهرستان ساری ۶ دوره چهاردانگه ای ها یک کرسی از مجلس را در دست داشتند، پایگاه خبری تحلیلی چهاردانگه در نظر گرفت طی یک نظرسنجی که اهالی چهاردانگه به کدام یک از نامزدهای چهاردانگه به جمع بندی رسیده اند و در دهمین دوره انتخابات مجلس کدام یک از چهاردانگه ای ها را حمایت خواهند کرد، این موضوع را به رای گذاشته تا به یک جمع بندی نسبی نسبت به اقبال نامزدها در بین چهاردانگه ای ها بپردازیم.

 

دوره دهم ۱۰ چهاردانگه وارد عرصه انتخابات شدند از این افراد چهره های سرشناسی همچون سیدرمضان شجاعی کیاسری ، فرامرز نقیبی ، علی بابای کارنامی ، سیداحمدشجاعی ، عالیه زمانی کیاسری ، کوروش یوسفی ساداتی تشکیل شده است.

 
شما می توانید با رای دادن به کاندیدای مورد نظر خود ( حداکثر دو نفر ) در این نظرسنجی شرکت کنید.

 

در ضمن با توجه به این که در حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندرود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۷ اسفند ۱۳۹۴ هر نفر می تواند حداکثر به دو کاندیدا رای دهد، برای مشابه سازی این نظرسنجی و برای اینکه هر فرد بتواند از حق انتخاب های خود در چهارچوب قانون انتخابات استفاده کند، امکان انتخاب حداکثر ۲ کاندیدا در این نظرسنجی فراهم شده است، بدیهی است که با انتخاب سقف رای برای دو کاندیدای مورد نظر دیگر کاندیداها برای انتخاب غیر فعال خواهند شد. همچنین در این سیستم امکان رای دهی به یک کاندیدا هم ممکن است.

 

در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در شهرستان ساری و میاندرود در ۶ دوره از آن چهاردانگه ای ها سهیم بوده اند که در ادامه لیست آن را می توانید مشاهده نمائید.

دوره دوم: عباسعلی بهاری اردشیری – سیدحسن شجاعی کیاسری

دوره سوم: سیدحسن شجاعی کیاسری – مرحوم عزت الله دامادی

دوره چهارم: مرحوم عزت الله دامادی – سیدحسن شجاعی کیاسری

دوره هفتم: ابوالقاسم روحی – سیدحسن شجاعی کیاسری

دوره هشتم: علی اصغر یوسف نژاد – سید رمضان شجاعی

دوره نهم : سید رمضان شجاعی – محمد دامادی

 

برای شرکت در این نظرسنجی می توانید روی لینک زیر کلیک نمیائید.

 

شرکت در نظرسنجی شماره ۲ پایگاه خبری چهاردانگه

( شما به کدامیک از نامزدهای چهاردانگه ای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رای می دهید؟ )

 

12 نظرات
  1. فرهاد می گوید

    با توجه به راهکارهای کاربردی و استفاده از تجربیات آیت ال… سید حسن شجاعی(پدر احمد شجاعی) در ۴ دوره نمایندگی مجلس ، انشالله شاهد حضور دکتر احمد شجاعی خواهیم بود.به حق که فرزند راه پدر را در صراحت گفتار و عمل در پیش خواهد گرفت.

  2. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    احسنت آقا فرهاد فرمایشات شما کاملا متینه

  3. دوستدار عبوری می گوید

    انتخاب اول ساری و میاندورود

    مهندس فـــــــــــرامـــــــــــرز نقــــــــــــــــــــــیبی

  4. حامی می گوید

    با توجه به سوابق کاری سید احمد شجاعی و داشتن برنامه برای تمامی مناطق شهرستان ساری و میاندرود ان شاء الله شاهد حضور ایشان در مجلس خواهیم بود

  5. اهنگری می گوید

    ایکاش میشد اینبار دیگر هیچ چهاردانگه ای در مجلس نباشد داشتن نماینده از خاک ان منطقه ونبود حداقل امکانات در منطقه بجز توسری خوردن توسط دیگران ندارد یک نگاه کوتاه به دودانگه بیندازید تفاوت را ببینید

    1. کاملیا می گوید

      ولی … نمیشه دکتر رمضان شجاعی باز میره مجلس ……………. الانم کل بودجه چهاردانگه رو بخاطر اون رئیس اداره راه که بچه سنگده هستش آورد برای شما
      شاهنامه اخرش خوشه یکم صبر کن متوجه منظورم میشید

  6. سیدمهدی رضوی می گوید

    چهاردانگه یک کلام,,,,,, کوروش یوسفی والسلام
    مردی باتدبیروعلم فراوان و خستگی ناپذیر

    1. سیدمهدی رضوی می گوید

      کوروش عاششششششقققققتتتتتممممم ان شاالله ۸ اسفندجشن پیروزی میگیریم

  7. دوستدار چهاردانگه می گوید

    رای ما فقط سایر کاندیداها!!!!!
    دیدم اسم همه رو گفتید جز سایر کاندیداها دلم سوخت.

  8. اصغری می گوید

    احمد شجاعی

    چون ایشون نسبت به بقیه نزدیکی بیشتری به اصلاح‌طلب‌ها داره

  9. خرچنگ می گوید

    این کاندیدا که هنوز تایید نشدن . هر کی بیاد فقط و فقط برای خودشه یک سر به پرونده های نماینده های قبل بزنید یا اصلا رفتار نماینده خودمون رو در زمان انتخابات و یک سال پیش مقایسه کنید به حرفم میرسید
    یا علی

  10. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    نمایندگان چهاردانگه ای سید احمد شجاعی و کوروش یوسفی ساداتی میتوانن به داد مردم برسن مدرک و تحصیل واسه نمایندگی مجلس مهم نیس مهم کسیه که قدرت تکلم بالایی داشته باشه همپای ملت باشه ن شخص خاص همانند آیت الله شجاعی کیاسری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.