پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نظام مهندسی ساختمان از حالت صنفی خارج شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمدحسین زادگان عصر یکشنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران و محمددامادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،خروج از رکود در بخش مسکن را منجر به شکوفایی اقتصادی و رونق کسب و کار عنوان کرد و اظهار داشت: نظام مهندسی ساختمان باید به معنای واقعی، سازمان باشد و از حالت صنفی خارج شود.

 استاندار مازندران با تاکید بر نقش مهم طراحان و ناظران در بحث بهینه سازی منابع صنعت ساختمان گفت: باید با رعایت اصول حرفه ای، دقت، طراحی مناسب و کارآمد و نظارت پویا توسط مهندسان اعتماد میان مردم و جامعه مهندسی تقویت شود.

وی با اشاره به گزارش معاونت عمرانی استانداری مازندران مبنی بر عدم حضور نماینده سازمان در جلسه کمیسیون ماده پنج ،اظهار داشت :حضور مستمر مهندسان سازمان در این قبیل جلسات ضروری است.

به گفته مقام عالی دولت در استان، با کاهش هزینه های ساخت و ساز  مردم  به ساخت و ساز  تشویق می شوند و اشتغال در این زمینه ارتقا می یابد.

استاندار مازندران با اشاره به  پتانسیل های جامعه مهندسی استان، بهره گیری و استفاده از این ظرفیت ها را به نفع استان دانست و گفت : از دیدگاهها و نظرات کارشناسی سازمان نظام مهندسی در جهت برون رفت از وضعیت اقتصادی جامعه و رکود حاکم بخصوص در حوزه مسکن در چارچوب قانون استقبال می کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.