پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نظارت بر دهیاری‌های مازندران توسط کمیته انضباطی کار دهیاران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی‌اصغر احمدی پیش از ظهر امروز در انتخاب اعضای کمیته انضباطی کار دهیاری‌های استان مازندران، با تبریک به افراد منتخب کمیته با بیان اینکه این کمیته برای تسلط بر قوانین دهیاری و مسائل مالی و فنی و مسائل آنها تشکیل می‌شود، اظهار کرد: مازندران از حدود ۳ و ۶۰۰ روستای مازندران، حدود ۲ هزار و ۳۰۰روستا دارای دهیاری هستند.

وی با اشاره به اینکه سلامت کار دهیاری‌ها در زمان تصدی در حوزه کاری بسیار حائز اهمیت است، افزود: با راه‌اندازی کمیته انضباطی کار دهیاران، گزارش‌های تخلفاتی که ارسال می‌شود، توسط کمیته بررسی و در صورت اثبات، عدم همکاری دهیاران متخلف صادر می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران صداقت در کار را مهم‌ترین شاخصه برای کمیته انضباطی کار دهیاران استان دانست و یادآورشد: رفتار بی‌طرفانه در بررسی تخلفات گزارش شده و تصمیم منصفانه جهت صدور رای توسط اعضای این کمیته مورد انتظار است.

احمدی با بیان اینکه دوری از رفاقت و همچنین آشنایی به قوانین توسط اعضای کمیته انضباطی کار دهیاری‌های استان مازندران بسیار مهم است، تصریح کرد: انتخاب اعضای کمیته با حضور دهیاران، مسؤول فنی و مالی منتخب شهرستان‌ها، برگزار و افراد شایسته توسط افراد حاضر پس از رای گیری منتخب می‌شوند.

در این نشست کاندیداها پس از معرفی و اعلام برنامه، انتخابات برگزار شد و ایرج افسانه و محمدرضا قاسمی به عنوان دهیار، آرمین دلاک خیلی مسؤول فنی و فاطمه کلوانی به عنوان مسئول مالی اعضای ۴ نفره کمیته انضباطی کار دهیاران استان مازندران انتخاب شدند‌.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.