پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نشست مشترک رئیس تبلیغات اسلامی چهاردانگه با بخشدار

سرپرست نمایندگی تبلیغات اسلامی چهاردانگه به منظور رسیدگی و پیگیری امور فرهنگی و دینی در شهر کیاسر و بخش چهاردانگه با بخشدار چهاردانگه دیدار کرد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی نمایندگی تبلیغات اسلامی چهاردانگه، حجت‌الاسلام نورالله نوری راد روز دوشنبه ۳۰  آذر ماه ۹۴ به منظور رسیدگی و پیگیری امور فرهنگی و دینی در  شهر کیاسر و بخش چهاردانگه با بخشدار چهاردانگه دیدار کرد.

 

در این نشست حجت‌الاسلام نوری راد ضمن ارائه گزارش فعالیتهای این نمایندگی، بر لزوم توجه به نیازهای فرهنگی و مذهبی شهر کیاسر تأکید داشته و افزود:  تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی، قرآنی، اعزام مبلغ و مناسبات ملی و مذهبی همکاری خوبی با دهیاریها، شوراهای اسلامی و هیئات مذهبی داشته و خواهد داشت.

 

در ادامه اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه پرسنل تبلیغات اسلامی چهاردانگه در اجرای برنامه های فرهنگی  و مذهبی و دینی در طول سال در منطقه چهاردانگه، به بیان مسائل و مشکلات موجود در روستاهای تابعه پرداخته و آمادگی خود را در همکاری با این اداره در زمینه های مختلف فرهنگی در این منطقه اعلام کرد.

 

neshast

 

1 نظر
  1. محمودی کیاسری می گوید

    سلام؛امیدواریم سازمان تبلیغات یک روزی با چشم باز برای رفع معضلات فرهنگی تلاش کنند نه فقط در ساعات اداری حضور داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.