پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نشان خیرین بر سینه آموزش و پرورش چالوس

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیر آموزش و پرورش چالوس با اشاره به نقش پررنگ خیرین در اجرای بسیاری از پروژه‌های این شهرستان، گفت: آموزش و پرورش چالوس نشان خیرین را بر سینه خود دارد.

مهرزاد باروج امروز ۲۱ مهر در حاشیه افتتاحیه دو  کارگاه مهارتی معماری هنرستان دخترانه شهیده سهام خیام در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت وجود کارگاه‌های مهارتی در هنرستان‌ها اظهار کرد: در اواسط شهریور ماه با توجه به کمبود کارگاه در این هنرستان، جمعی از خیرین در کمتر از یک ماه اقدام به ساخت بنایی با متراژ ۱۲۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان کردند.

وی از ساخت یک دستگاه مدرسه با متراژ ۱۵۰۰ متر در منطقه سینوا چالوس توسط یکی از خیرین خبر داد و گفت: این مدرسه در سه طبقه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در حال احداث است که به بزودی تکمیل و اماده بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان چالوس تصریح کرد: عملیات اجرایی یک هنرستان دیگر با دو هزار و ۸۰۰ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان بزودی آغاز خواهد شد.

باروج با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های حوزه آموزش و پرورش چالوس با کمک خیرین در حال انجام است، خاطر نشان کرد: تعدادی کلاس درس نیز در تابستان امسال با کمک خیرین احداث و بازسازی شد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.