پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نسل جوان را وارد کار کنید

0


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران بعدازظهر امروز در نخستین پویش ملی “نقش من ” در بیانیه گام دوم انقلاب که همزمان با هفته جوان از سوی اداره کل ورزش و جوانان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه پویش نقش جوان در بیانیه گام دوم انقلاب نشانه کارآمدی جوانان است.

وی گفت: انقلاب ما انقلابی جوان‌بنیان بود، جوانان ما همان‌گونه که در انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم نقش آفریدند در حوزه ورزش هم از خودگذشتگی کردند، جوان ورزشکاری که حاضر به رویارویی با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌شود، از نام خود می‌گذرد و این مصداق از خودگذشتگی است همچون شهدای ما که از مال و جان خود گذشتند.

محمدی‌لائینی اضافه کرد: مسؤولان ما در این زمینه فقط به تشکر لفظی قناعت نشود و عملاً به این جوانان بها دهند تا دلگرم شوند، بیانیه گام دوم هم جوان‌بنیان و مصداق جوان‌گرایی است و انتظار داریم از این نسل فرهیخته پرانگیزه پر استعداد در حوزه تحقق شعار سال استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: نسل جوان را وارد کار کنید هم در تبیین مفهومی در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی و هم نظریه‌پردازی برای چگونگی پشتیبانی‌ها و چگونگی مانع زدایی‌ها، جوانان می‌توانند به ما راهکار نشان دهند.
 
این مسؤول گفت: اگر به جوانان بها دهیم و در تولید استفاده کنیم چرخ تولید شتاب چند برابری می‌گیرد، مشکلات و آسیب‌ها کم می‌شود، باید واقعا جوانان برای ما یک هدف و آرمان باشند نه یک ابزار و وسیله برای آمار و گزارش‌ها و سرگرمی! جوانان را در این مسیر برای گرفتن یک نتیجه واقعی باور کنیم همان‌گونه که امام و رهبر جوانان را باور کردند.

 /۸۶۰۴۸/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.