پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نساجی و جذب چند بازیکن جدید / در انتظار تیمی متفاوت در نیم فصل دوم

0


خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| تیم فوتبال نساجی مازندران در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال نتایج چندان مطلوبی کسب نکرده بود و باعث نگرانی فوتبال‌دوستان مازندرانی شده بود. اما حالا نساجی با جذب چند بازیکن قصد تقویت دارد تا تیمی متفاوت‌تر از نیم‌فصل اول، راهی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشور کند تا سهمیه استان مازندران در این رقابت‌ها حفظ شود.

سعید جلالی‌راد دروازه‌بان شهرخودرو، رضا دهقانی وینگر فصل گذشته نساجی و فصل اخیر سپاهان، اکبر صادقی هافبک و کاپیتان باتجربه شهرخودرو مشهد، علی آل‌کثیر مهاجم نیم‌فصل اول صنعت نفت آبادان و سجاد آقایی مهاجم ۲۱ ساله استقلال به نساجی مازندران پیوستند.

آقایی سابقه حضور در تیم‌ملی جوانان را در کارنامه دارد و مقابل تیم‌های السد قطر، پیکان، نفت مسجدسلیمان و سایپا، با پیراهن استقلال در دوره سرمربی‌گری شفر به میدان رفت و در دوره استراماچونی نیز با حضور در هفت بازی، سه گل زده و یک پاس گل در سابقه دارد.

جلالی: برخی بازیکنان برای پیوستن به نساجی نگران کانال‌های هواداری هستند

سرمربی تیم فوتبال نساجی معتقد است برخی بازیکنان برای پیوستن به این تیم دچار تردید شده و معتقدند اگر در یک بازی خوب کار نکنند تحت فشار این کانال‌ها قرار  خواهند گرفت.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص نقش کانال‌های هواداری در برنامه‌های پیام‌رسان و تحرکاتی که بعضی از آنها برای تجمعات هواداران فوتبال انجام می‌دهند، گفت: من این موضوع را زمانی که در تبریز و در تراکتور کار می‌کردم به چشم دیدم و با آن مواجه بودم. حتی در دوره اول حضورم در نساجی این مسائل را تجربه کردم.جالب است بدانید در این مدت با بیش از ۱۰ بازیکن برای حضور در نساجی مذاکره کرده‌ایم و برخی از ‌آنها نگران همین مسأله هستند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران  گفت: یک تعداد از این بازیکنان می‌گویند اگر به نساجی بیاییم و یک بازی نتیجه نگیریم توهین و فحاشی می‌شنویم. البته هواداران دوست دارند صدای خود را به گوش مسؤولان و مربیان برسانند، اما این کانال باید ایجاد شود. این که روش‌های غیراخلاقی، توهین و حتی در برخی مواقع دروغ در این فضا تولید شود نه تنها کمکی نمی‌کند، بلکه باید به حال آنها فکری اساسی صورت بگیرد.متاسفانه بارها شاهد بودم که بعضا با دروغ در این فضا هجمه‌هایی ایجاد شده که قطعا باید برای این مساله تدبیری درست صورت بگیرد.

به گزارش فارس؛ نساجی در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

 /۸۶۰۵۹/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.