پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نساجی باید در فوتبال ایران آقایی کند/ روی حمایت هواداران حساب ویژه بازکردم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان بندرانزلی اظهار کرد:  تشکر می‌کنم از همه شماها که این مسیر طولانی را تا مکان برگزاری این نشست خبری آمدید تا خبرهای تیم محبوب نساجی را پوشش بدهید؛ از تک تک شماها تشکر می‌کنم.

مطهری افزود: صحبت‌های خودم را در استان مازندران برای اولین بار اینگونه آغاز می‌کنم، اسطوره باشگاه لیورپول یک جمله معروفی دارد که فوتبال مسئله‌ مرگ و زندگی هست یا نیست !؟ او می‌گوید این موضوع فراتر از مرگ و زندگی است.

وی ادامه داد: پس بنابراین من از هواداران نساجی می‌خواهم که همه جوره ما را حمایت کنند و پشت هم باشیم؛ نگاه ما یک نگاه ویژه به هوادارانمان است.

مطهری بیان کرد: در فوتبال ایران ما باید آقایی و خودمان را به فوتبال ایران ثابت کنیم؛ باید پرچم استان مازندران را بالا ببریم.

سرمربی نساجی بیان کرد: واقعا نگاه من نسبت به طرفداران اینگونه است و دوست دارم آنها هم از بازیکنان و کادرفنی حمایت کنند تا ان‌شالله بتوانیم اول یک فوتبال قابل احترام و در نهایت با نتایج خوب دل این هواداران را شاد کنیم.

مطهری در ادامه در خصوص تیم حریف صحبت کرد و افزود: ملوان تیم باسابقه‌ای است و وقتی اسم تیم ملوان می‌آید من خودم یاد آقا سیروس قایقران میافتم؛ چون او هم همبازی من بود در کشاورز و هم مربی من در آنجا بود.
سرمربی نساجی ادامه داد: واقعا برای من یک الگوی اخلاقی و فنی بود و قلب بزرگی داشت؛ کسانی که از نزدیک سیروس قایقران را دیدند می‌دانند؛ پس بنابراین ملوان برای من اسم قشنگی است و تیم قابل احترامی است؛ به مربیان عزیز ملوان هم تبریک میگویم که در این چند سال بالا سر این تیم وایسادند. چون خود شما طعم این را چشیدید که تیمی که بیوفتد چقدر سخت است که بخواد برگردد به لیگ برتر! این عزیزان آنجا زحمت کشیدند و امیدوارم موفق باشند.

مطهری گفت: ملوان را خیلی خوب رصد کردیم و شناخت خیلی خوبی از این تیم داریم و امیدوارم که فردا یک بازی قابل احترام از سوی هردو تیم باشیم و هرتیمی که از لحاظ فنی بهتر بود بتواند موفق و پیروز بازی باشد.

وی در خصوص محروم یا مصدومان تیمش گفت: از مهاجم خارجی در بازی‌های قبل هم استفاده کردیم و مشکلی برای بازی کردن ندارد اما مسعود شجاعی از ناحیه کمر دچار مشکل شد؛ مسعود شجاعی برای تیم ما انرژی بزرگی است و باتجربه‌ای که دارد می‌تواند به تک تک بچه‌های ما کمک کند. فعلا فقط مسعود شجاعی مصدوم است و بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند و بچه ها آماده این بازی بزرگ هستند.

مطهری در خصوص حضور هواداران در بازی فردا و بازگشت نساجی به وطنی و در زمین چمن طبیعی گفت: ما وابستگی زیادی به هواداران داریم؛ من در کنفرانس‌های قبلی از مدیران سپاهان تشکر کردم ولی ما در اصفهان احساس خفگی داشتیم؛ چون حضور هوادار نساجی به ما اکسیژن می‌دهد. مثل این می‌ماند که یک مهمانی را دعوت کرده باشید ولی بروید منزل همسایه از آن پذیرایی کنید. آن همسایه خیلی لطف دارد ولی شما را راضی نمی‌کند. من در کنفرانس اول خیلی ناراحت بودم ولی بخاطر گروهم بخاطر تیم هیچ صحبتی نکردم. شما ببینید تیم‌ها بخاطر میزبانی چه کارهایی که نمی‌کنند. خیلی تلاش شد تا الان استادیوم به اینجا برسد؛ من از آقای استاندار، معاون وی، از فرماندار، مدیرکل ورزش کمال تشکر را دارم ولی خیلی مدت است که این زمین این مدلی افتاده است.

*هواداران نساجی به تیم اکسیژن می‌دهند

سرمربی نساجی ادامه داد: دیروز هم که ما در این زمین تمرین کردیم همه دیدیم که یکسری نواقص زمین دارد ولی من راضی‌ام با همین شرایط اینجا بازی کنم و جلوی هواداران مان باشم چون از آنها انرژی و اکسیژن می‌گیرم.

مطهری در خصوص نواقص چمن گفت: چمن متاسفانه آن کیفیت لازم را ندارد ولی به بازیکنان تیم گفتم که این موضوعات تمرکز شما را خراب نکند و اگر از آسمان سنگ هم بارید و اگر از زمین نیزه در بیاید شما باید برای نام نساجی تلاش کنید و یک فوتبال قوی ارایه بدهید و نشان بدهید که تیم قابل احترامی هستید، همینطور که در دو بازی قبل این موضوع را نشان دادید؛ سپاهان تیم کوچکی نیست ولی شما ببینید بچه ها چه فوتبالی ارایه کردند.

وی در خصوص بازی فردا و حضور یا عدم حضور هوادار گفت: به من گفتند که بازی فردا با هوادار برگزار می‌شود و امیدوارم تا فردا اتفاق خاصی نیفتد.

*فوتبال قابل احترامی ارائه می‌کنیم

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم تا اینجای فصل راضی هستید یا نه، گفت: دیروز هم گفتم هدفم این است که یک فوتبال نو و جدیدی را ارایه بدیم و فوتبال خوب و با منطق! من از این آدم‌ها نیستم که بیام بگم تیم من معمولیه و هزینه کمی کرده! من با چشم باز نساجی را انتخاب کردم و با همین بچه‌ها که باغیرت هستند و بعد از قهرمانی جام حذفی پیشنهادات خوبی داشتند، وایسادند و ما نشان خواهیم داد که تیم قابل احترامی هستیم. بله ما خیلی زود شروع کردیم تمرینات را ولی درخواست من از شما این است که چون قواعد فوتبال را آشنا هستید و میدانید که این پروسه یک مقدار زمان لازم دارد ولی ما در همین دو بازی هم نشان دادیم که تیم قابل احترامی هستیم و شما فردا هم این را خواهید دید.

سرمربی نساجی مازندران بیان کرد: من زمانی که به مدیرعامل و مالک نساجی برنامه دادم این را اشاره کردم که چهار سال گذشته تیم نساجی بالاترین مقامی که داشته دهم جدول بوده که آن سال خودم در کنار استاد جلالی در تیم حضور داشتم ولی بالاترین مقامی که در طول این چهار سال آورده مقام نهمی‌ است که آقای فکری داشت و بقیه فصل‌ها بالای رتبه دهم بود.

وی ادامه داد: من سعی می‌کنم همیشه فوتبال قابل احترامی را ارایه بدهم و ضمن اینکه این رتبه را بهبود می‌بخشم تا هواداران هم از ما راضی باشند.

*انتظار داشتم کیفیت چمن وطنی بهتر باشد

سرمربی نساجی در خصوص اینکه آیا قولی به هواداران می‌دهد یا خیر گفت: قول دادن در این فوتبال اصلا حرفه‌ای نیست؛ من خیلی خوشحالم که در استان مازندران دارم کار می‌کنم؛ با تیم‌های دیگه آمدم و اینجا روی نیمکت نشستم و در تیم نساجی هم بودم و بالا و پایین اینجا را می‌دانم و خیلی با چشم باز اینجا را انتخاب کردم؛ در رابطه با زمین بعد این همه مدت زمین باید خیلی باکیفیت تر بود! با این پروسه زمانی که طی کرده باید یک زمین باکیفیت تحویل نساجی می‌دادند! به نظرم یکجاهایی کم کاری شده است. انتظارم این بود که با وجود بودجه‌ای که آقای زئیس جمهور درنظر گرفتند، کیفیت ورزشگاه خیلی بهتر می‌شد.

مطهری بیان کرد :من این فصل فقط ۴ بازیکن جدید به تیم اضافه کردم ولی خیلی از تیم‌ها آمدند و خیلی یارگیری کردند و هزینه‌های زیادی کردند ولی این بچه‌هایی که آمدند با کمترین رقم دریافتی آمدند. بچه‌های قدیمی هم با تعصب قرارداد خود را تمدید کردند و بدون اینکه مبالغ آنچنانی باشد و هم بازیکنان جدید که این بازیکنان حس خودشان را به باشگاه نساجی نشان دادند. بچه‌های ما از لحاظ کار تیمی نشان دادند که بچه‌های توانمندی هستند؛ بچه‌های ما در بازی با سپاهان هم شکست نخورند و از بچه‌ها می‌خواهم با تمام وجود برابر ملوان بجنگند و برای سه امتیاز تلاش کنند.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی روز پنجشنبه ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

 /۸۶۰۵۹ /غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.