پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نخستین گل ملی امید ابراهیمی در ۳۶ سالگی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پیروزی تیم ملی در بازی خداحافظی از ایران پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا با گل امید ابراهیمی بازیکن نکایی‌ صورت گرفت.

ملی‌پوشان فوتبال ایران در دیداری دوستانه موفق شدند تیم بورکینافاسو را با نتیجه دو بر یک شکست دهند.

این دیدار در حضور بیش از ۶ هزار تماشاگر برگزار شد.

مهدی طارمی و امید ابراهیمی دو گل ایران را در این دیدار وارد دروازه بورکینافاسو کردند. این دو گل در دقایق ۴۳ و ۷۰ به ثمر رسید. 

 تک گل حریف آفریقایی تیم ایران را نیز محمد کوناته در دقیقه ۱۳ وارد دروازه ایران کرد.

ملی‌پوشان ایران در هر دو نیمه با دو ترکیب کاملا متفاوت به میدان رفتند و با تصمیم امیر قلعه‌نویی تمامی بازیکنان حاضر در اردو به جز رامین رضاییان که دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد و سید حسین حسینی در این بازی به میدان رفتند.

بازیکنان تیم ایران به منظور همدردی با خانواده شهدای حملات تروریستی در کرمان با بازوبندهای مشکی در زمین حاضر شدند و در ابتدای بازی دو تیم و هواداران حاضر در ورزشگاه به احترام شهدای این جنایت یک دقیقه سکوت کردند.

امید ابراهیمی مسن‌ترین بازیکن تیم ملی که شاید آخرین حضورهای خودش در تیم ملی را تجربه می‌کند، در ۳۶ سالگی موفق شد اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

این بازیکن مازندرانی ۵۷ بازی برای تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده است که در روزهای پایانی فوتبالش موفق شد در تیم ملی گلزنی کند.

به گزارش فارس، امید ابراهیمی بازیکن نکایی‌ فوتبال ایران که لژیونر فوتبال است، به دلیل مصدومیت جام جهانی قبلی را در روزهای نزدیک به برگزاری مسابقات از دست داده بود.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.