پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در مازندران افتتاح شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، ظهر امروز با حضور عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، رحیمی مدیرکل مشارکت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، مولایی فرماندار قائمشهر و دیگر مسؤولان استانی و شهری، نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش در محل نمایشگاه بین‌المللی قائمشهر افتتاح شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: مازندران مهد قهرمانان و افتخار آفرینان است که در میادین مختلف ورزشی در عرصه های مختلف خوش درخشیدند و مدال کسب کردند.

قاسم عزیزاده گرجی همچنین بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزشی این استان دسترسی آسان مردم به تجهیزات و وسایل‌های ورزشی است.

وی با اعلام اینکه نمایشگاه تخصصی ورزشی برای اولین بار در سطح استان برپا شد، گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها برای تامین وسایل و ست‌های ورزشی با تولید کنندگان آشنا شوند.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت: جای چنین نمایشگاه تخصصی در استان خالی بوده و به همین دلیل نسبت به برپایی این نمایشگاه اقدام کرده‌ایم .

 رجبی با اعلام اینکه برپایی نمایشگاه تخصصی ورزشی باعث می‌شود تا بتوانیم نشاط و شادابی را بین شهروندان ایجاد کنیم، افزود: در این نمایشگاه در کنار تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته ۲۷ هیات ورزشی هم حضور دارند تا مردم بتوانند با حضور در این نمایشگاه و صحبت با هیات‌های ورزشی نسبت به استعدادیابی و ثبت نام فرزندانشان هم اقدام کنند.

این نمایشگاه توسط اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری قائمشهر با همکاری ادارات و نهادهای متولی امر ورزش، مؤسسه آینده‌سازان به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه و با حضور هیأت‌های فعال ورزشی استان برای نخستین بار در فضای حدود ۵ هزار متر مربع برگزار شد.

به گزارش فارس؛ نمایشگاه بزرگ و تخصصی ورزش، تولیدات، تجهیزات، لوازم ورزشی و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ آماده ارائه خدمت به علاقه مندان است.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.