پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نخستین برج موزه کشور در بابل گشایش می‌یابد

0

فرماندار بابل گفت: نخستین برج موزه کشور در بابل نوروز امسال بازگشایی می‌شود.

قربانعلی ولی‌زاده بورا در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفر نوروزی از دو ماه پیش تشکیل شده، افزود: در این ستاد ۱۰ کمیته ویژه تسهیلات سفر نوروزی را تعیین و مشخص کردیم که خوشبختانه جلسات با هماهنگی خوبی از سوی مسئولین کمیته‌ها تشکیل شد.

ولی زاده خاطرنشان کرد: دغدغه و اولویت اصلی ما در نوروز امسال، ارائه خدمات با بهترین کیفیت به شهروندان و مسافرین، فراهم کردن محیطی با نشاط و شاد با اجرای برنامه‌های آیینی، بومی و محلی، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان با ایجاد غرفه‌هایی در ورودی و خروجی سطح شهرستان و نهایتا زیباسازی و فضاسازی محیط‌ های شهری و روستایی است.

وی همچنین تصریح کرد: در همین راستا ما کمیته‌های بازرسی و نظارت را از تاریخ ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین فعال کردیم که نظارت جدی بر کلیه اماکن عرضه کالا و خدمات را داشته باشند. در رابطه با اسکان مسافرین ستاد اسکان فرهنگیان، برخی از مدارس نوساز شهرستان را آماده پذیرایی از مسافرین عزیز کرده است.

فرماندار بابل اظهار کرد: مکان‌هایی برای استراحت موقت مسافران توسط شهرداری تعیین شد و همچنین هتل‌ها و مهمان‌پذیرهایی سطح شهر آمادگی کامل را برای پذیرش مسافرین را دارند. امسال برای اولین بار مسافرین تور بابل‌گردی می‌توانند از مجموعه اماکن تاریخی محوطه دانشگاه علوم پزشکی بازدید داشته باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: گشایش نخستین برج موزه شمال کشور و دومین موزه بابل در بنای تاریخی برج دیده‌بانی هم در ایام نوروز انجام خواهد شد.


 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.