پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نخستین بانوی مسئول بسیج رسانه در مازندران منصوب شد

0

ایسنا/مازندران نخستین بانوی مسئول بسیج رسانه در مازندران شهرستان نوشهر از سوی فرماندهی سپاه این شهرستان منصوب شده است.

حبیب‌اله کریمی‌فر جانشین سپاه نوشهر در آیین معارفه اولین بانوی مسئول بسیج رسانه در مازندران که ظهر امروز در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نوشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمن با ابزار رسانه از کاه کوه  و از کوه کاه می‌سازد، اظهار کرد: باید از رسانه در مسیر انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها مسئولیت سنگینی بر دوش دارند، تصریح کرد: بسیج رسانه باید صدای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برساند.

جانشین سپاه نوشهر خاطرنشان کرد: رسالتی که در حوزه رسانه بر دوش است همان رساندن صدای انقلاب به گوش جهانیان است.

کریمی‌فر گفت: همه اهالی خبر و رسانه کمک کنند تا اهداف بسیج رسانه به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه همواره نیاز به ابزاری به نام رسانه وجود دارد، افزود: دشمن به شکل هدفمند کار خود را در راستای دشمنی با نظام جمهوری اسلامی پیش می‌برد که رسانه مهمترین ابزار آن است.

رسانه‌ها به‌عنوان نمایندگان افکار عمومی هستند
بابک شمس ناتری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر  نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه هرچه قدر پویایی و نشاط در حوزه اطلاع رسانی بیشتر باشد، کارکردش بیشتر خواهد شد، عنوان کرد: رسانه‌ها به‌عنوان نمایندگان افکار عمومی هستند و می‌توانند به جامعه عاری از آسیب، فساد و چالش کمک کنند.

وی گفت: نوشهر در حوزه رسانه از خبرنگاران حرفه‌ای برخوردار است که با اهداف توسعه‌ای شهرستان قلم می‌زنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب استان را به یکی از ماندگارترین رخدادهای فرهنگی منطقه دانست و بیان کرد: تعامل و تلاش زیادی صورت گرفت تا مسئول بسیج رسانه شهرستان یک رسانه‌ای باشد.‌

شمس ناتری با بیان اینکه خانم پورشعبان اولین بانو در مازندران است که به سمت مسئول بسیج رسانه یک شهرستان منصوب شده است، تصریح کرد: قرار است بسیج رسانه داشته باشیم، قرار نیست بسیج شویم که یک سری از افراد را رسانه‌ای کنیم. 
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، در پایان حکم سپیده پورشعبان توسط جانشین سپاه ناحیه نوشهر به وی اعطا شد، پورشعبان از خبرنگاران خبرگزاری ایسنا مازندران است که سابقه فعالیت در رسانه‌های مختلف را از سال ۸۲ در کارنامه خود دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.