پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نجات ۷ مسافر از حادثه واژگونی خودرو در جاده جنگلی

خوشبختانه در این حادثه هیچ آسیبی به سرنشینان خودرو وارد نشد و با تلاش آتش نشانان ، حادثه دیدگان نجات پیدا کرده و به شهر منتقل شدند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری ، در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه جمعه ۴ تیر ماه طی تماسی از سوی چند مسافر با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ساری ، مبنی بر واژگونی خودرو و گم شدن در جنگل ، بلا فاصله ستاد فرماندهی عملیات ، آتش نشانان ایستگاه ۵ را به محل حادثه واقع در جاده ساری به کیاسر ، ۱۵ کیلو متری منطقه جنگلی روستای ارزفون اعزام کرد .

 

محمد رضا حقانی مسئول ایستگاه ۵ آتش نشانی در این رابطه گفت: بعلت عدم آشنایی مسافران با منطقه جنگلی که همگی ساکن تهران بودند ، خودرو آنان در جنگل دچار واژگونی شد  و به دره سقوط کرد.

 

وی افزود: با توجه جنگلی بودن منطقه و عدم وجود شبکه موبایل ، مسافران حادثه دیده به سختی توانستند با شماره ۱۲۵ ارتباط برقرار نمایند و امدادگران این سازمان با برقراری ارتباط از طریق پیامک از موقعیت و وضعیت آنان مطلع شدند .

 

حقانی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ آسیبی به سرنشینان خودرو وارد نشد و با تلاش آتش نشانان ، حادثه دیدگان نجات پیدا کرده و  به شهر منتقل شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: مسافران حادثه دیده که به علت عدم وجود شبکه موبایل و تاریکی شب دیگر نا امید شده بودند از اینکه نجات پیدا کردند خوشحال شده و از امدادرسانی آتش نشانان تشکر و قدردانی کردند .

 

حقانی یاد آور شد: خودروی واژگون شده با هماهنگی مالک جهت حمل و انتقال به محل مناسب تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.