پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نجات ۱۲۰۷ نفر از مرگ حتمی در سواحل مازندران

0

نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ ناجی غریق و ۲۰۰ امدادگر گشت موتوری طی ۱۲۷ روز تلاش یک‌هزار و ۲۰۷ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.

وی با اشاره به پرداخت حقوق مرداد ماه ناجیان غریق، گفت: در بحث حقوق با توجه به پیگیری‌های انجام شده امسال مشکلی نداشتیم و حقوق شهریورماه ناجیان غریق آماده است و در صورت ارسال لیست نسبت به واریز اقدام می‌شود.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان مازندران با بیان اینکه باتوجه به پایان طرح‌های ساماندهی دریا، از آبان ماه بحث آموزش را خواهیم داشت، تصریح کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته آموزش یک‌هزار نیرو را برای سواحل استان خواهیم داشت.

کریمیان با اعلام اینکه اصلی‌ترین مساله بحث آموزش ناجیان غریق است، تصریح کرد: ازجمله مسائل فعال کردن سامانه هوشمندسازی ساحل بوده که به‌دلیل نبود امکانات لازم به سرناجیان رسید ولی امیدواریم سال گذشته در اختیار تمام ناجیان غریق قرار گیرد.

وی یادآور شد: امیدواریم با تمهیدات لازم در بجث امکانات بحث هوشمندسازی سواحل را داشته باشیم که در این صورت در حوزه آموزش و هوشمندسازی سواحل می‌توانیم موفق عمل کنیم.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با تاکید بر اینکه تکاپوی امدادگران پرتلاش طی ١٢٧ روز زیر آفتاب سوزان در بزرگ‌ترین عملیات امدادی کشور که در نوع خود بی‌بدیل بوده است،گفت: همه این تلاش‌ها جهت حفاظت و صیانت از جان هموطنان‌مان در سواحل استان بوده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.