پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نجات معجزه آسای راننده پس از برخورد کامیون به کوه! + تصاویر

گروه نجات آتش نشانی ساری با بکارگیری تجهیزات ویژه نجات، راننده کامیون را که در اثر حادثه تصادف دچار مصدومیت و در آن محبوس شده بود، رهاسازی کرده و جهت اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ساری شهر شادی ، محمدرضا حقانی مسئول ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی ساری از تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودرو نیسان حمل مرغ در ساری خبر داد .

 

وی افزود:در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ساری بلافاصله آتش نشانان و گروه نجات ایستگاه ۵  را ساعت ۱۱ شب یک شنبه  ۱۵ فروردین به جاده ساری کیاسر، عبور سلیم بهرام اعزام کرد.

 

محمدرضا حقانی مسئول ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی ساری در مورد این حادثه گفت: با تصادف این دو خودرو ، خودروی کامیون پس از انحراف از مسیر به کوه برخورد کرد که براثر شدت این برخورد، راننده کامیون در خودرو محبوس شد.
وی با اشاره به مصدومیت راننده هر دو خودرو در این حادثه ، ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری تجهیزات ویژه نجات، راننده کامیون را رهاسازی کرده و جهت اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

 
حقانی بر رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی همه رانندگان با توجه به وضعیت بارندگی هوا و لغزندگی جاده ها تاکید کرد و یاد آور شد: در این عملیات عوامل پلیس ۱۱۰ ، عوامل پلیس راه ، عوامل اورژانس و آتش نشانان ساری همکاری داشته اند.
 
 
نجات
 
نجات
 
نجات

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.