پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

موسوی: با تشخیص استاندار مازندران تودیع شدم!/ امینی مدیرعامل جدید شهرک صنعتی مازندران شد

0


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نظر می‌رسد که قرار است که بازار تودیع و معارفه پیش از پایان دولت در مازندران رونق بگیرد.

البته تودیع و معارفه‌های که چندان اطلاع رسانی نمی‌شود و تلاش می‌شود به بهانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور رسانه‌ها برگزار شود.

تغییر در مدیریت مدیرکل دامپزشکی مازندران و پس از آن تغییر مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان پس از پایان ماموریت دولت برای بسیاری از افکار عمومی ابهام برانگیز است.

رسانه‌ها در تغییر مدیرکل دامپزشکی مازندران غافلگیر شدند و کمتر اطلاعات این تغییرات به حوزه رسانه‌ای مازندران رسیده است.

رسانه‌ها این بار در تغییر مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران غافلگیر نشده‌اند و اطلاعات خبر تودیع و معارفه این مسؤول در تحریریه فعالان رسانه‌ای دست به دست شد.

موسوی در پیگیری خبرنگار فارس برای علت تغییر، گفت: با تشخیص استاندار و مسؤولان شرکت شهرک‌های صنعتی کشور و همراهی نمایندگان مجلس از قطار مدیریتی این مجموعه پیاده شدم.

وی با اعلام اینکه بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان مازندران علاقه‌مند به این تغییر و تحول بودند، اظهار کرد: درباره دلیل این تغییر هیچ صحبتی با بنده نشده است.

مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اعلام اینکه بنده تمایل بیشتری برای صحبت در این ارتباط ندارم، گفت: در زمان حضورم تلاش کردم و هر جا که باشیم باید خدمت کنیم.

وی اضافه کرد: پیشنهاد فعالیت در تهران داشتم اما اعلام کردم که تا پایان این دولت بنا ندارم جایی غیر از مازندران فعالیت کنم.

همچنین امروز طی مراسمی مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، یاسر امینی به‌عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران منصوب شد.

جلب رضایت سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع، برنامه ریزی و کمک به انجام مستمر آموزش‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی، ساماندهی تأمین مواد اولیه مورد نیاز صنایع کوچک و تولیدکنندگان داخلی، برنامه‌ریزی و حمایت از صادرات محصولات تولیدی واحدها، ایجاد ساختار مناسب برای رفع مشکلات فنی و ارتقاء کیفی محصولات واحدها با استفاده از اشخاص خبره و توانمند، از جمله وظایفی ا‌ست که به وی تأکید شد.

یاسر امینی متولد سال ۱۳۶۰و دانش آموخته رشته عمران در مقطع کارشناسی است و از مدیران جوان استان به‌شمار می‌آید که سابقه معاونت‌های فنی و توسعه مدیریت و منابع شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران را در کارنامه خود دارد.

 /۸۶۰۰۴/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.