پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

موافقت رئیس فدراسیون کشتی با میزبانی مازندران از مسابقات بین‌الملی کشتی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،  سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور در محل فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریتی علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی، اظهار کرد: با این ظرفیت بالایی که در کشتی مازندران وجود دارد، در سال جدید به دنبال میزبانی رویداد بزرگ جهانی و بین‌المللی در استان مازندران هستیم.

وی گفت: مازندران مهد کشتی است و این رشته در رگ و ریشه تمام خانواده‌های مازندرانی چه در شهر و چه در روستا وجود دارد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران  خواستار میزبانی مازندران از رویدادهای مهم کشتی شد و افزود: این ظرفیت و این امکانات در استان مازندران وجود دارد تا در سال جدید پیش روی با کمک فدراسیون کشتی شاهد میزبانی مازندران از رویدادهای بین المللی باشیم.

 

رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار به اهمیت کشتی مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران سرشار از استعداد است و باید توجه ویژه ای به این رشته داشت.

علیرضا دبیر با اشاره به اینکه بیشتر مدال‌آوری کشتی از ورزشکاران مازندرانی است به حفظ و مراقبت از ورزشکاران و قهرمانان تاکید کرد و افزود: بهترین امکانات در فدراسیون کشتی برای قهرمانان و ورزشکاران فراهم شده و تمام شرایط برای رشد و موفقیت کشتی‌گیر فراهم است و از تمامی ورزشکاران به مانند فرزندان خودم مراقبت می‌کنم.

رئیس فدراسیون کشتی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش از ظرفیت بالای مازندران در زمینه میزبانی مسابقات مختلف گفت و افزود: از برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی در مازندران استقبال خواهیم کرد و با کمک اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در سال جدید میزبانی مسابقات بین المللی را در مازندران داشته باشیم.

قابل ذکر است، هیأت کشتی استان مازندران مدتی است با سرپرست هدایت می‌شود و به‌زودی مجمع انتخابات این هیات برگزار خواهد شد تا سکاندار جدید این هیأت مهم و بزرگ ورزشی مشخص شود.

در پایان این دیدار، عادل عالیشان با همراهی علیرضا دبیر از مجموعه و اماکن ورزشی بازسازی شده در فدراسیون کشتی بازدید کردند.

 / ۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.