پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهندسی نظامی و اطلاعاتی ایران، تمام معادلات دشمنان را متزلزل کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه،  فرمانداری شهرستان نور گفت: مهندسی نظامی و اطلاعاتی ایران باعث می‌شود تا تمام معادلات دشمنان متزلزل و بهم ریخته باشد.

بیژن پولادی ۲۴ مهر در جلسه کمک به محور مقاومت که در فرمانداری شهرستان نور برگزار شد، با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس نقشه طراحی شده از سال‌های گذشته به دنبال دستیابی به کشورهای مختلف خصوصا ایران اسلامی بود، اظهار کرد: شعار بزرگ «صدور انقلاب» توسط امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی صادر شد و پس از آن طراحی دکترین جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی طراحی نقشه رژیم صهیونیستی را نقش برآب کرد.

وی افزود: خواص جامعه باید بدانند امروز اگر کمکی به جریان مقاومت، فلسطین، لبنان، سوریه می‌شود در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و بازدارندگی از نگاه خصمانه رژیم صهیونیستی و لابی آن است.

 نماینده عالی دولت در شهرستان نور با اشاره به اینکه تفکر صهیونیستی بسیار خطرناک است، تصریح کرد: نقش جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف در کشورهای آمریکای لاتین، اروپا و اطراف رژیم صهیونیستی بسیار پررنگ و آنان را احاطه کرده است.

 پولادی ادامه داد: نیروهای نیابتی از یمن، جبهه مقاومت لبنان، گروه‌های مقاومت در فلسطین، غزه، سوریه، عراق، حشد الشعبی‌ها در راستای بازدارندگی اهداف پلید این رژیم جعلی است.

فرماندار شهرستان نور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی توانست در دو مرحله آشکارا، اراضی اشغالی و مرکز رژیم صهیونیستی را مورد هدف موشکی خود قرار دهد اما تا به امروز به جز حذف فیزیکی و ترور کوردلانه رزمندگان و سرداران نظامی نتوانستند به تمامیت ارضی تعرضی داشته باشند، چرا که جرات این کار را ندارند و می‌دانند جمهوری اسلامی در جای جای مختلف فرامنطقه‌ای جایگاهی دارد که می‌تواند جواب اربابان آن‌ها را هم بدهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور گفت: نگاه جمهوری اسلامی تکامل انسان و رسیدن به کمال است و در سیر تحول انقلاب هم مشکلات موجود باید اصلاح شود

 پولادی تصریح کرد: تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد و در جهاد تبیین با بروزرسانی، اقدامات خوب این نظام و انقلاب در حوزه‌های مختلف را به ذهن مخاطبین خصوصا نسل‌های دوم و سوم القا کنیم.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.