پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهم‌ترین پروژه کسب درآمد پایدار شهرداری نکاء بهره‌برداری شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، مجتمع تولیدی شهید گراییلی که تولید کننده آسفالت، انواع بتن، سنگ ریزه، موزائیک و دیگر فرآورده‌های بتنی است با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بهره برداری شد.

شهردار نکاء در مراسم بهره بردای از این مجموعه اعلم کرد که برای ساخت آنکه مجهز به باسکول ۶۰ تنی تریلی کش است، بیش از ۸۸ میلیارد ریال هزینه شد.

سید مهدی احمدی ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری را بهترین راه خدمت به مردم دانست و خواستار واگذاری پارک جنگلی واقع در کنار این مجتمع به شهرداری و الحاق مجتمع به شهرک صنعتی نکا شد.

وی راه اندازی کشتارگاه و افزایش سرانه فضای سبز را هم از نیازهای مهم شهر نکا برشمرد و خواستار همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله مسئولان استانی در این زمینه شد.

ضرورت ایجاد درآمد پایدار شهری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران هم در این مراسم بر ضرورت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: اعتبارات عمران شهری مهم است و باید نگاه ویژه و مناسب داشته باشند تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

حسن خیریان پور افزود: در شهرها و روستاها نیازمند توسعه همه جانبه با استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی، دولتی و تسهیلاتی هستیم که با استفاده از این اعتبارات و تسهیلات می‌توان بخش‌های اقتصادی را به تحرک بیشتر درآورد.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی در بخش اقتصادی در شهرستان نکاء وجود دارد و می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های استان از آن استفاده و برای توسعه اقدام کرد.

معاون استاندار مازندران گفت: زیباسازی، خدمات رسانی و عمران شهری از مسائل و موارد مهمی است که نیازمند درآمد پایدار است و باید مدیریت شهری در این بخش با استفاده از توان داخلی و اعتبارات عمران شهری فعال وارد شود.

خیریان پور از افتتاح مجتمع تولیدی برای ایجاد درآمد پایدار شهری در نکاء قدردانی کرد و افزود: اینکه در سال رونق تولید ملی با نگاه جهادی شاهد افتتاح این مجتمع عظیم تولیدی هستیم که برای ۲۵ نفر به طور مستقیم و ۱۰۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است، بیانگر نگاه ویژه مسئولان در این بخش است.

۷۳۳۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.