پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهر مولانا چالوس قهرمان بیستمین دوره لیگ برتر والیبال‌نشسته کشور

0

تیم مهر مولانا چالوس در فینال بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته کشور با نتیجه قاطع ۳ بر صفر ذوب آهن اصفهان را مغلوب کرد و جام قهرمانی را به مازندران آورد.

فینال بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته کشور بین تیم‌های ذوب آهن اصفهان و مهر مولانای چالوس در سالن ورزشی فدراسیون جانبازان و توانیابان برگزار شد.

تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری گنبد، عنوان سوم مشترک را در این مسابقات به دست آوردند.

در این دوره از مسابقات تیم‌های ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت آبادان، شهرداری گنبد، مس شهر بابک، مهر مولانا چالوس با یکدیگر رقابت کردند.

امین اصغری مربی جوان و تحصیل کرده ساروی در اولین تجربه سرمربیگری خود عنوان قهرمانی را با پیروزی در تمام مسابقات کسب کرد و جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد.

در سال ۱۴۰۲ بعد از ۵ سال دوری و عدم حضور تیم‌های مازندرانی در لیگ برتر والیبال نشسته کشور با پیگیری‌ها و حمایت‌های مالی و معنوی جعفری مدیر عامل محترم صنایع غذایی مولانا، پورکیایی مدیریت هلدینگ کوشا، قلندری از خیران ورزش و انبوه سازان استان، مهدوی رئیس هیات جانبازان و توان یابان مازندران و گلچین مهر مدیرعامل باشگاه ورزشی مهر مولانا چالوس، شاهد حضور شایسته نماینده مازندران بودیم.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.