پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

منشور شورای نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران اعلام می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی غفاری ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: کسانی باید روانه مجلس شوند که توان کار را داشته باشند و باید روی شاخص‌های خاصی متمرکز شویم.

وی گفت: شاخص‌ها در قالب منشوری به مردم معرفی می‌شوند تا مردم براساس شاخص‌ها، بهترین‌ها را انتخاب و روانه مجلس کنند.

وی شاخص‌های شایستگی، تعهدات نسبت به مردم و دولت و تبیین نقش نظارتی مردم بر عملکرد مسئولان از جمله محورهای منشور شورای هماهنگی است.

حجت الاسلام غفاری، نهادینه شدن سیستم مطالبه گری مردم از مسئولان را امری ضروری برشمرد و به آغاز فعالیت تشکل و شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در استان، فاجعه و حادثه تروریستی در نیوزیلند را محکوم کرد و گفت: این مسئله محصول مدرنیت غرب است.

رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران افزود: برای اینکه جمهوری اسلامی حفظ شود باید به ندای وحدانیت قرآن کریم لبیک گوئیم و در این راستا احزاب و گروه‌ها دست به دست هم داده اند تا هرآن کس که دل گرو انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دارند، شورای هماهنگی را تشکیل داده اند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های انسانی و سرمایه‌های اجتماعی مردم امری ضروری است و اگر با قدرت برابر دشمن می‌ایستیم به دلیل آن است که نسبت به آرمان‌های انقلاب باور داریم.

حجت الاسلام غفاری یادآور شد: مردم پس از ۴۰ سال تحریم و هجمه، رفراندومی مانند ۲۲ بهمن را ترسیم می‌کنند و این نشان می‌دهد که هنوز دل در گروه نظام اسلامی دارند.

رئیس شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: جمعی از احزاب و گروههای بانفوذ در شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی گردهم آمده اند تا باکنارگذاشتن اختلافات فرعی به اصل انقلاب بپردازند.

وی عنوان کرد: هرکسی با هرگرایش سیاسی که دل در گرو آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد می‌تواند به عضویت شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی درآید.

حجت الاسلام غفاری با اشاره به مفاد بیانیه مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمن اصلی ما آمریکا است و باید دست به دست هم حماسه جدیدی را خلق کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.