پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

منافق‌صفتان با موضع‌گیری علیه شهید همدانی‌ها حقیقت پست خود را نشان دادند

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی نسب (انگیسه) پنج‌شنبه شب در آیین بزرگداشت سومین و هفتمین روز شهادت سردار کابلی در مصلای بزرگ آیت‌الله سیدصابر جباری (ره) بهشهر با حضور استاندار مازندران،خانواده شهدا و جمعی از مردم و مسؤولان شهرستانی و استانی برگزار شد، اظهار کرد: شهدا بزرگترین حق را بر ما دارند آنها از خون‌شان برای استقلال و آزادی ما گذشتند و ما حق‌شان را به‌درستی ادا نکردیم.

وی افزود: ولایت‌مداری و در مسیر ولایت بودن مهم‌ترین وجه اشتراک شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است که همواره در مسیر ولایت بودند.

 راوی موسسه تفحص سیره شهدا با اشاره به شیطنت‌های اخیر و توهین و افترای معاندان انقلاب نسبت به شهدای مدافع حرم خاطر نشان کرد: کسانی از شهدای مدافع حرم حرف می‌زنند و کارهای‌شان را بیهوده می‌دانند که هیچ بویی از ایثار و گذشت نبرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ ترابی‌نسب گفت: انقلاب ما در طول سال‌های مختلف مدیون خون شهدایی است که از خود گذشتند تا اسلام و انقلاب پیروز باشد.

راوی موسسه تفحص سیره شهدا افزود: منافق‌صفتان امروز با موضع‌گیری علیه شهید همدانی‌ها و شهدای مدافع حرم، حقیقت خود را نشان دادند و این‌ها زباله‌هایی هستند که حقیقت وجودی خود را نشان دادند، جای شهید و جلاد را عوض کردند.

وی یادآور شد: این‌ معاندان و منافق‌صفتان در سال ۸۸ نقشه‌ها کشیدند و فتنه برانگیختند و شهید همدانی‌ها حیله‌هاشان را برملا کردند و همین موجب نفرت و دشمنی‌شان با شهدایی است که از انقلاب و اسلام‌حفاظت کردند.

ترابی‌نسب گفت: همدانی‌ها و رادمهرها و مرادخانی‌ها و کریمیان و شهدای مدافع حرم نشان دادند که همواره ایستاده اند تا انقلاب پابرجا باشد و به دست صاحب اصلی‌اش برسد و ادامه راه شهدا و ولایت‌مداری مهمترین وظیفه ماست.

واقعه کربلا جوابگوی افرادی است که با رهبری فاصله دارند

حسین جناسمی فرمانده بسیج ناحیه  بهشهر هم با بزرگداشت نام و یاد همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، با بیان اینکه فرد معلوم‌الحالی درباره سردارشهید همدانی و سردار سلیمانی بیانیه دادند، گفت: این افراد در زباله‌دان هستند و راه به جایی نمی‌برند و در فتنه ۸۸ پادوی صهیونیست بودند.

وی افزود: واقعه کربلا سرنوشت چنین افرادی که با ولایت فاصله دارند و زاویه دارند ر شخص خو اهد کرد و امیدواریم که اگر قابل هدایت‌اند هدایت و گرنه نیست و نابود شوند.

جناسمی اضافه کرد: همه بدانند اگر حاج رحیم‌کابلی و سرداران و شهدای مدافع حرم که مدیون‌شان هستیم نبودند، باید داعش را در سرزمین‌ خود داشتیم.

وی گفت: مهمترین وظیفه ما اکنون به دور از این تحریک‌های دشمنان‌، با شهدا بودن است و باید در راه شهدا ثابت قدم باشیم تا به شهادت برسیم.

 /۸۶۰۰۲/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.