پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

 ممنوعیت پذیرش مسافران در اقامتگاه‌ها و هتل‌های محمودآباد/ بازارهای هفتگی تعطیل است

0

ایسنا/مازندران جلسه قرارگاه پدافند غیرعامل محمودآباد صبح امروز با حضور همه اعضا این قرارگاه در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در فرمانداری این شهرستان برگزار شده است.

علیرضا شریعت رئیس کمیته پدافند غیر عامل محمودآباد با اشاره به اینکه امروز سومین جلسه اضطراری در خصوص کرونا ویروس را برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: اتاق اصناف این شهرستان موظف است هرچه سریعتر نسبت به آموزش بازاریان و کسبه اقدام کند.
وی تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی همه ملاقات‌های عمومی مدیران و روسا، جلسات، همایش‌ها و سایر برنامه‌های غیر ضروری تعطیل شود.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: نشست ائمه‌ جمعه که به میزبانی سرخ‌رود باید برگزار می‌شد، لغو شده است و توصیه می‌شود نمازهای جماعت در بقاع متبرکه و مساجد نیز مدیریت شود.

رئیس کمیته پدافند غیر عامل محمودآباد با بیان اینکه در این شرایط فضای جامعه را نباید ملتهب کرد، گفت: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی از انتشار اخبار غیر موثق پرهیز کرده و اخبار درست را از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسئولان بهداشت و درمان شهرستان دریافت کنند.

شریعت ادامه داد: یکی از مکان‌های پرجمعیت که خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد، بازارهای هفتگی بوده که تا اصلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از همراهی مردم یادآور شد: به دلیل آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی و به دلیل جلوگیری از انتشار این ویروس، مردم فعلا در منازل بمانند و برای انجام امور غیر ضروری تا حد امکان در سطح شهر تردد نکنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.