پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ممنوعیت ورود به مازندران با جدیت دنبال می‌شود/ ضرورت کاهش تردد درون استانی

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،  حسین حسن‌نژاد امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا ترددهای خودروهای شخصی در بین استان‌ها ممنوع است.
وی افزود: بر همین اساس ورود خودروهای شخصی از سایر استان‌ها به استان مازندران ممنوع است و نیروی انتظامی با تمهیداتی که اندیشیده به‌صورت جدی از ورود این خودروها جلوگیری به عمل می‌آورد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد:  علاوه بر این مجموعه خودروهای عمومی و همچنین وسایل نقلیه‌ای که تامین‌کننده سوخت و سایر کالای ضروری و مورد نیاز استان هستند از مبادی ورودی استان مشمول این محدودیت‌ها نیستند و می‌توانند نسبت به جابجایی بین دو استان اقدام کنند.
این مسؤول در ارتباط با وضعیت تردد بین شهری مازندران، تصریح کرد: در مجموعه شهرهای استان مازندران باتوجه به اینکه شهرها در وضعیت قرمز قرار دارند و محدودیت سفر از شهر قرمز به شهر قرمز و از نارنجی به قرمز را هم در دستور کار داریم و این اعمال محدودیت‌ها انجام می‌شود.

حسن‌نژاد اضافه کرد: تنها خودروهایی که در محدوده استان هستند اجازه تردد در کمربندی‌ها بدون ورود به شهرهای قرمز را دارند در غیراین صورت یا از ورود آنها ممانعت به عمل می‌آید و در صورت لزوم جریمه ۱۰ میلیون ریالی ازسوی نیروی انتظامی اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط حاد بیماری کرونا در استان و همچنین در کشور انتظار می‌رود همه شهروندان استان و همه افرادی که قصد ورود را به استان را دارند از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند؛ چراکه براساس هماهنگی‌های به عمل آمده در مجموعه استان نسبت به جلوگیری از ورود آنان به استان اقدام خواهد شد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های مربوط به مباحث کرونایی باید مورد توجه مردم استان قرار گیرد و تا حد مقدور از جابجایی و ترددهای درون شهرستانی اجتناب شود، گفت: چراکه این ترددها علاوه بر سبب شیوع بیماری شود می‌تواند زمان و سرعت کنترل شیوع بیماری را بیشتر کرده و برهمین اساس در کنار اعمال محدودیت‌های ورود خودروهای شخصی از استان دیگر به مازندران باید تلاش شود رعایت پروتکل‌ها ارتقا یابد و هم جابجایی‌ها خودروها در درون استان به حداقل برسد.

 /۸۶۰۳۴/غ/خ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.