پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محورهای “هراز و سوادکوه”

0

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محورهای “هراز و سوادکوه ” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور “هراز” گفت: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر روز شنبه ۲۰ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه از “رودهن” به سمت ” آمل” ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد در این محور از” آب اسک” به “رودهن” (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی خاطرنشان کرد: در محور سواد کوه، تردد تمامی تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز (پنج شنبه) ۱۸ بهمن ماه از باند جنوب به شمال محور فیروزکوه به قائم‌شهر ممنوع است.

وی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.