پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ملت با حضور بموقع در صحنه فتنه‌های دشمنان را بی‌اثر کرد

0

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی  سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مسجد جامع نوشهر افزود : نمونه بی اثر کردن فتنه های دشمنان در غائله اخیر بهانه قرار دادن افزایش قیمت بنزین در ماه آبان امسال بود که مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری و با حضور بموقع خودشان در صحنه، تمام نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

وی ادامه داد : هر ساله باید حماسه ۹ دی را گرامی داشت چرا که در این روز مردم ایران اسلامی علاوه بر حمایت از نظام و مقام معظم رهبری، آمادگی و هوشیاری خودشان را در برابر فتنه های خطرناک تر دشمنان به نمایش گذاشتند.

امام جمعه ساری گفت : برنامه ریزی دشمن برای کمرنگ تر کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات امسال است و ملت ایران همچون چهل سال گذشته با شناخت کافی از حیله ها و توطئه های دشمنان امسال هم با حضور حداکثری در این ۲ رخداد مهم ، دشمنان را مثل همیشه نا امید خواهند کرد.

محمدی لائینی با اظهار این که مقابله با فتنه ها و توطئه های دشمن دشوارتر از حمله نظامی است، افزود : ملت ایران با تاسی از حضرت زینب (س) چهل سال در برابر سختی ها و مشکلاتی را که دشمن با آنها تحمیل کرده ایستاده و با صلابت با تبعیت از رهبری در مسیر انقلاب اسلامی و شهدا گام بر می دارد.

 شهرستان نوشهر با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در غرب مازندران قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.