پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ملت ایران با فشار و تحریم به زانو در نمی‌آید

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، عبدالله رضیان روز پنچ شنبه در جلسه شورای اداری قائمشهر ، افزود: شهرستان قائمشهر یکی از کلان شهرهای ایران است که دارای ظرفیت های بسیار بالایی است بنابراین باید بتوانیم با تلاش ، ظرفیت ها را ارتقاء و نقاط ضعف را کاهش دهیم.

وی گفت: اقتصاد محوری در شهرستان قائمشهر کشاورزی است و هفته گذشته بنا شد تا واردات برنج تا چهارماه آینده ممنوع شود که باعث می‌شود تا بحث قیمت برنج برای کشاورزان ما که دارای اهمیت فراوان است تثبیت شود .

رضیان با بیان اینکه در حال حاضر بحث صادرات مرکبات بسیار حائز اهمیت است، افزود : در شورای بخش خصوصی استان مازندران این موضوع مورد بحث قرار گرفت تا بتوانیم قیمت مرکبات را برای بحث صادرات تثبیت کنیم که این موضوع هم نیازمند حمایت است.

نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: در حوزه زیرساختها ضعف زیادی وجود دارد، به خصوص در حوزه راه بالاتجن از شهرستان قائمشهر نارسایی های زیادی وجود دارد که باید برای رفع این نارسایی ها تمام تلاش را به کارگیریم.

فرماندار شهرستان قائمشهر نیز در این جلسه گفت: این شهرستان برغم همه مشکلات دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی است چرا که نقطه ترانزیتی به فیروزکوه و هراز است.

یحیی یوسف پور با بیان اینکه سالانه ۲۰ میلیون مسافر از شهرستان قائمشهر عبور می کنند، افزود: دراین شهرستان آثار تاریخی و گردشگری زیادی وجود دارد اما این آثار مغفول مانده بنابراین باید نسبت به شناخت این آثار تلاش کنیم تا بتوانیم سهم خود را از گردشگری وصول کنیم.

فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه همه ما نسبت به اشتغال جوانان دغدغه داریم ، افزود : باید برای ایجاد شغل نهایت تلاش خود را به کارگیریم و هر بار نسبت به معرفی موضوعی برای ایجاد اشتغال زایی تلاش کنیم.

/۱۸۹۹/۷۳۳۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.