پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ملاک عملکرد مدیران، رضایت مردم است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه مردم خط قرمز ما هستند و این نگاه برگرفته از منظومه فکری امامین انقلاب و یک تفکر اعتقادی است، گفت: وقتی مردم را ولی نعمت بدانیم، رضایت آنان در انجام ماموریت‌ها ملاک خواهد بود.

یاسین محمدی راد امروز در نشست خبری با اهالی رسانه، اظهار کرد: سعی کرده‌ایم رابطه مردم و مدیران را ترمیم کنیم و خوشبختانه در هفت ماه اخیر این رضایتمندی نسبی به‌وجود آمد.

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی گفت: حضور در این مسیر با همه مشکلات و دغدغه‌ها، نشان از عشق و ارادت به امام حسین (ع)  دارد.

محمدی راد افزود: رسانه‌ها نقش بسزایی در امید آفرینی و خنثی کردن سناریوهای دشمن دارند. در جلسات شورای اداری به همه مدیران تاکید داریم که همه فعالیت‌های آنان باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

نماینده عالی دولت در سوادکوه شمالی با اشاره به ظرفیت‌ها و مشکلات منطقه گفت: در کنار همه زیبایی‌های شهرستان، مشکلات زیرساختی اساسی وجود دارد که باید پیگیر رفع موانع و و حل مشکلات باشیم و در این مسیر به کمک نخبگان، معتمدان شهر و رسانه‌ها نیازمندیم.

محمدی راد، راه، پسماند و بهداشت و درمان را مهمترین نظام مسائل شهرستان دانست و یادآور شد: در همین راستا نهضت آسفالت از مهمترین اقدامات شهرستان بود که عملیاتی شد و در هفت ماه گذشته آسفالت ۲۰ روستا انجام شد و مصوبه آسفالت ۱۰ روستا دریافت شد.  تعریض محورها  لکه گیری محور اصلی و زیرساخت‌های راه‌های روستایی و کوهستانی از مهمترین مشکلات موجود است.

فرماندار سوادکوه شمالی بیان کرد: برای رفع مشکل پسماند،  شهرداری ملزم به ساماندهی محل دفن زباله شد البته این موضوع هنوز مطلوب ما نیست و در کنار حل مشکل پسماند شهرستان، به دنبال انتقال زباله به سایت قائمشهر هستیم.

وی در خصوص مشکلات حوزه درمان گفت: متاسفانه ابتدایی‌ترین امکانات درمانی را در شهرستان نداریم. البته با خیرین درمانی برای کمک حداقل ۲۰ میلیارد تومانی هماهنگی و تفاهم نامه‌ها انجام شد تا درمانگاه مجهز در شهرستان ساخته شود. امیدواریم با دریافت موافقت اصولی و مجوز های لازم از دانشگاه علوم پزشکی در هفته دولت کلنگ احداث آن را بزنیم.

محمدی راد اظهار کرد: در ماه‌های اخیر چهار انتخابات برگزار شد که حضور شهروندان سوادکوه شمالی در این انتخابات بی‌سابقه بود. میانگین مشارکت ۸۰ درصد اهالی شهرستان در انتخابات، وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند. با اتکا به این مشارکت، قدرت چانه زنی و مطالبه‌گری بهتری خواهیم داشت.

وی با گلایه از برخی مدیران کل گفت: متاسفانه چند مدیرکل را هنوز در شهرستان ندیدیم و در برابر سوال شهروندان شرمنده هستیم.

فرماندار سوادکوه شمالی در خصوص برخی از  پروژه‌های شهرستان گفت: روشنایی محور اصلی در منطقه هفت تن تا نهالستان با اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان، پل شهموزی که یک پل حوادثی به شمار می‌رود و پل تاریخی کیجا پل از جمله پروژه هایی است که پیمانکار و اعتبار آن هم مشخص است، ولی بخاطر مشکلات بین دستگاهی و برخی ناهماهنگی‌ها این پروژه تا انجام نشده است.

وی در خصوص پیگیری ترمیم و بهسازی پل تاریخی کیجا پل اظهار کرد: داربست ترمیم پل نصب شده است و با همکاری شرکت زیرساخت قرار است پل جایگزین آن نیز ساخته شود.

محمدی راد با اشاره به زیرگذر برنجستانک گفت: این پروژه پیشرفت ۷۰ درصدی دارد و امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده به‌زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان در خصوص زیرساخت های ورزشی منطقه اشاره کرد: سالن های ورزشی مانند زیولا تعیین تکلیف شدند و پیگیری مدیران شهری نیاز است تا هر چه زودتر انجام شود. پیمانکار بهسازی و ساماندهی زمین زمین های ورزشی چند روستای لفور نیز مشخص شده اند و در حال انجام است.

محمدی راد گفت: بهره برداری و بهسازی پارک الغدیر نیازمند تلاش مدیران شهری و شهرداری است. در حال حاضر این پارک پیشرفت ۶۰ درصدی دارد و امیدواریم در دهه فجر شهروندان از این پارک استفاده کنند.

ملاک عملکرد مدیران، رضایت مردم است

فرماندار سوادکوه شمالی بازگشایی کوی کارگر بعد از سال‌ها انسداد را یکی از کارهای بزرگ مدیریت شهرستان عنوان کرد و گفت: عدم هماهنگی های دستگاه‌ها مانند راه‌آهن و راهسازی، باعث انسداد این مسیر شده بود که با همکاری همه دستگاه‌ها بازگشایی شد.

وی در خصوص رفع مشکل آب شرب شهرستان گفت: احداث منبع آب با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب و اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان و پیشرفت ۷۰ درصدی در منطقه پلنگ دره یکی از اقدامات ما در این خصوص است.

این مقام مسئول اظهار کرد: پل شهرک سپاه در مصوبات سفر ریاست جمهوری قرار گرفت و امیدواریم با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی که در نظر گرفتن شده است، پس از ۳۵ سال شاهد بهربرداری و استفاده شهروندان از این پل باشیم.

محمدی راد  ۳۲ واحد مسکونی تحت عنوان نهضت ملی مسکن، سایت اداری شهرستان، کلنگ‌زنی درمانگاه شیرگاه و افتتاح مجموعه بزرگ گردشگری اندار گلی را از پروژه‌های شاخص شهرستان سوادکوه شمالی در هفته دولت عنوان کرد.

  

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.