پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

 معنویت در دفاع مقدس، وجه تمایز آن با سایر جنگ‌ها است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: معنویت در دفاع مقدس، وجه تمایز آن سایر جنگ‌ها است و این روحیه باید در وجودمان تقویت شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در مراسم آیین تجلیل از سربازان در جمع کارکنان ناحیه سپاه ساری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: پاسداران آزمون خود را در دفاع مقدس، دفاع از حرم و مقابله با نفاق، فتنه‌ها و مخلان امنیت جامعه نشان دادند.

وی با قدردانی از بسیجیان  بواسطه حضور همه جانبه در تمامی صحنه‌ها و ‌بحران‌های اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و غیره افزود: قرارگاه محله مهدوی ظرفیت خوبی است که در محله‌ها و مناطق کوچک و بزرگ برای حل مشکلات و مسائل شکل گرفت و امید است از این ظرفیت در کلان شهرها برای حل مسائل بزرگترمانند زباله سوزها استفاده شود.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: از جنگی که ما از آن به دفاع مقدس نام می‌بریم آنچه که جنگ ما را با سایر جنگ‌ها متمایز می‌کند باطن آن است، معنویت، اعتقاد به خدا، دعا، ایثار و فداکاری رزمندگان ایرانی در دفاع مقدس از ویژگی‌های بارز آن است.

امام جمعه شهرستان ساری افزود: به فرموده پیامبر اکرم(ص) هر کس در دفاع از مال و ناموس خود در راه دین کشته شود شهید محسوب می‌شود و شهدای ما به بالاترین مرتبه شهادت دست یافتند.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: باطن دفاع مقدس ما دفاع از دین و اعتقاد بود و این روحیه باید در وجودمان تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران توصیه کرد: هیچگاه نباید از دفاع مقابل متجاوز کوتاه بیائیم چه از روی ترس و چه از روی سازش باشد چرا که جز ننگ نتیجه‌ای برای ما ندارد.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.