پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معاون وزیر کشور: حوزه‌های انتخابیه دارای صندوق الکترونیک به زودی اعلام می‌شوند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور روز گذشته در نشست با استاندار مازندران، اظهار کرد: در جلسه باحضور فرمانداران و بخشداران برگزار شد، تصمیماتی در ارتباط با انتخابات با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شکل گرفت.

وی افزود: برابر جدول زمان‌بندی کارهای استان به‌درستی و به موقع شکل گرفت که جا دارد از همکاری و همراهی مسوولان ذیربط تشکر کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: هیات اجرایی به طور مستقل برابر قانون و با استعلام پنج گانه تعیین تکلیف کرده و از این مرحله عبور کردند.

وی تصریح کرد: هیات نظارت به مدت ۵۰ روز فرصت دارد،هم تایید و عدم احراز کسانی که تایید شدند را برابر قانون مجددا بررسی کند و ۳۰ روز هم مهلت شورای نگهبان است.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری، گفت: تعیین شعب اخذ آرا در استان مهم است.

شاهچراغی با اعلام اینکه استان مازندران جز ۱۰ استان برتر در حوزه مشارکت در انتخابات بود، یادآور شد: برابر افکار سنجی صورت گرفته این وضعیت تداوم دارد.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم از ظرفیت‌های کم نظیری همچون نخبگان، فرهنگیان، ورزشکاران و روحانیت بهره‌گیری و نقش آنان تبیین شود، خاطرنشان کرد: حضور مردم ما همیشه شگفتی‌ساز بوده که امیدواریم در این مرحله هم شاهد حضور پرشور مردم برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی باشیم.

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار کرد: براساس قانون رای گیری اینترنتی یک هشتم حوزه‌های انتخابیه که تعدد کرسی دارند از مناطق سیل زده غرب جمله شعب ساری، قائمشهر و بابل که حدود پنج حوزه انتخابیه شده را شامل می‌شود؛ اما به معنای منع سایر حوزه های انتخابیه نیست.

شاهچراغی گفت: در زمینه انتخابات الکترونیک جدولی آماده شده با شورای نگهبان در حال جمع بندی هستیم و به زودی حوزه‌های انتخابیه که صندوق الکترونیک خواهند داشت، اعلام می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.