پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معاون رئیس جمهور: دولت از فناوری‌های آینده‌سازحمایت می‌کند

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی صبح امروز در بازدید از مرکز رشد این شهرستان به راه‌اندازی مرکزهای نوآوری در شهرستان‌های کشور اشاره و اظهار کرد: مراکزی که با یک نهاد همکاری و به نیاز بازار متصل هستند، توفیقات بسیاری خوبی دارند.

وی با بیان اینکه مرکز نوشهر یکی از نمونه‌های موفق است، افزود: نوشهر یک شهر علاقمند به حوزه نوآوری است و نیروی انسانی توانمند و علاقمند دارد.

دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: از مرکز نوآوری و ایجاد و توسعه توسط معاونت علمی حمایت‌های خوبی شده‌ و در راستای توسعه بازار، استانداردسازی و ایجاد زیرساخت تولید انبوه در گام دوم برنامه‌های ویژه‌ای خواهد داشت که در یک الی دو ماه آینده شروع خواهد شد.

وی گفت: همه واحدهای دانش‌بنیان و فناور مورد حمایت معاونت علمی هستند اما آمایش و فرصت سرزمینی برای معاونت مهم است که آن شرکت و مجموعه چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه نیاز و اشتیاق بازار از محصولات یکی از نکات تاثیرگذار حمایت دولت از شرکت است، اظهار کرد: در حمایت از تولید اقتصاد دانش‌بنیان، معاونت علمی برای توسعه فناوری نیز ستادهایی را مشخص کرده تا از یک سری فناوری خاص آینده‌ساز در کشور حمایت می‌کند.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه نوشهر شهر علاقمند به حوزه نوآوری و فناوری است، گفت: بازدیدی که از سامانه پیشرفته شبیه‌ساز جامع داشتم نشان می‌دهد که ظرفیت‌های زیادی در این منطقه وجود دارد که باید حمایت شوند.

پایان پیام/ ۸۶۰۶۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.