پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مطهری:هدف‌مان کسب ۳ امتیاز مقابل سپاهان است/همیشه به داوری احترام گذاشتیم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از قائم‌شهر، حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران از شرایط بازی فردا گفت و اظهار داشت: قطعا بازی خیلی سختی مقابل تیم سپاهان داریم.

وی با اشاره به اینکه سپاهانی‌ها تیمی خوب با سازماندهی بالا هستند و مربی با کلاسی دارند، افزود: سپاهانی‌ها در این سال‌ها نشان دادند که همیشه مدعی قهرمانی هستند اما ما هم نساجی هستیم و سعی می‌کنیم هر روز بهتر از روز قبل باشیم.

مطهری ادامه داد: ما در خانه هستیم و باید اینجا را قلمروی خودمان کنیم. در نیم فصل، بیشترین امتیاز را در بازی‌های خانگی کسب کردیم و فردا هم تلاش می‌کنیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: می‌خواهیم فوتبال قابل احترامی ارائه دهیم و روز به روز از نظر وحدت تاکتیکی در حال بهتر شدن هستیم و شک‌ نکنید این مساله را در بازی فردا نشان خواهیم داد.

سرمربی نساجی در خصوص عملکرد ضعیف خط دفاعی گفت و بیان داشت: بخش بزرگی از این اتفاق، ذهنی است که تمرکز هر تیمی را می‌تواند به هم بزند.

وی افزود: سعی می‌کنیم این اتفاقات تکرار نشود و با سازماندهی بهتر کار کنیم. ما تیمی هستیم که دوست داریم یک فوتبال رو به جلو را ارائه دهیم.

مطهری بیان کرد: طبیعی است که ضعف‌هایی در خط دفاع داشته باشیم اما سعی می‌کنیم این وضعیت را بهبود ببخشیم.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: در سه بازی اخیر در شروع بازی گل‌های بدی خوردیم و سازماندهی ما به هم ریخت. بازیکنان به این شرایط واقف هستند و سعی می‌کنیم دیگر این اتفاقات را تکرار نکنیم.

مطهری در خصوص شرایط نساجی در نقل و انتقالات گفت و بیان داشت: تاکنون محمدرضا مهدی زاده را جذب کردیم. ما یک تیم خصوصی هستیم و توان رقابت با تیم‌های متمول را نداریم.

وی ادامه داد:من دوست دارم بازیکنان تاثیرگذار و خوبی را جذب کنم اما شرایط باشگاه ما اینگونه ایجاب می‌کند. من در این دو سه روز با چند بازیکن صحبت کردم اما آن‌ها قراردادهای آنچنانی می‌خواهند و در نهایت به باشگاه‌های دیگر رفتند. آخرین نمونه‌اش به تراکتور رفت و این کار را برای ما سخت می‌کند.

مطهری با اشاره به اینکه ما به تیم بودن افتخار می‌کنیم گفت:  سعی می‌کنیم در بازار نقل و انتقالات بازیکن جذب کنیم اما شرایط به شکلی است که نمی‌توانیم رقابت کنیم. به داشته‌هایمان قانع هستیم چون بازیکنان ما با قلبشان بازی می‌کنند.

سرمربی نساجی در خصوص اشتباهات داوری بر علیه نساجی گفت: باید برآیند اتفاقات داوری را حساب کنیم. این‌که چقدر ضرر و چقدر سود کردیم. هجمه‌های بدی روی تیم ما شکل گرفته و تیم مس رفسنجان باعث شد این اتفاق رخ دهد. ما در داوری خیلی ضرر کردیم اما همیشه احترام گذاشتیم.

به گزارش فارس، از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور، دیدار نساجی و سپاهان از ساعت ۱۵ فردا پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.