پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مصرف برق در مازندران ۶۳۰۰ مگاوات ساعت افزایش یافت

0

به گرارش خبرنگار مهر، رضا غفاری پیش ازظهر سه شنبه در آستانه ۱۰ اردیبهشت روز صنعت برق ایران در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت این روز گفت: در سال ۹۸ تعداد ۴۲ هزار و ۸۱۰ مشترک به تعداد مشترکان شرکت توزیع برق مازندران افزوده شده و در حال حاضر تعداد مشترکان به یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۱۵۸ مشترک رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران همچنین از افزایش یک درصدی مصرف مشترکان در فروردین ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و خاطرنشان کرد: درفروردین سال ۹۸ میزان مصرف مشترکان ۴۴۷ هزار و ۷۶۴ مگاوات ساعت بوده که در سال ۹۹ این میزان به ۴۵ هزار و ۱۱۵ مگاوات ساعت رسیده است.

وی یادآور شد: در فروردین ۹۹ میزان مصرف مشترکان شش هزار و ۳۵۱ مگاوات ساعت افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران همچنین اظهار داشت: در سال ۹۸ خطوط توزیع شبکه‌های توزیع برق مازندران ۴۷۷ کیلومتر افزایش یافته که خطوط توزیع مازندران به حدود ۲۹ هزار کیلومتر رسیده است، همچنین در سال ۹۸ تعداد هزار و ۴۷۵ دستگاه پست توزیع در حوزه مازندران نصب که در حال حاضر تعداد پست‌های توزیع به ۳۴ هزار و ۵۰ دستگاه با ظرفیت ۴۲۰۸ مگا ولت آمپر رسیده است.

وی از اجرای طرح موفقیت آمیز ۹۸ خبر داد و افزود: در تابستان سال ۹۸ با همکاری مردم و مسئولان و قشرهای مختلف و تعرفه‌های صنعتی، کشاورزی، خانگی، اداری و…. به میزان ۲۱۰ مگاوات مدیریت مصرف و پیک سایی شده است.

کد خبر 4911863
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.