پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشکل کیفی و کدورت آب در بابلسر نداریم/ کمبود آب وجود دارد

0

علی اکبر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با رد هرگونه آلودگی آب وکدورت آب شرب در شهر بابلسر و حومه اظهار داشت: این درحالی است که آب شرب شهرستان از طریق منابع سد در حال حاضر برداشت نمی‌شود زیرا هنوز تصفیه خانه آب شرب تکمیل نشده و خط انتقال نیز هنوز کامل وصل نشده است.

وی با اظهار اینکه کدورت منابع آبی که روزهای گذشته در برخی مناطق از جمله بابل گزارش شده بود، در شهرستان بابلسر چنین مشکلی وجود نداشت، افزود: منابع آبی شهرهای گروه الف از جمله شهرستان بابلسر از چاه‌های آب جاده گنج افروز تصفیه خانه اضطراری محور گنج افروز و غیره تأمین می‌شود.

محمدی یادآور شد: منابع آبی شهرستان بابلسر به دلیل عدم اتصال به خط انتقال تماماً از چاه تأمین می‌شود و سهم بابلسر از مجموع منابع آبی شهرهای الف ۴۰۰ لیتر در ثانیه است که در صورت کدورت منابع آبی و یا از مدارخارج شدن، ۳۰ درصد از منابع و سهم شهرستان بابلسر کاسته می‌شود.

مدیر آبفا شهرستان بابلسر با تاکید براینکه منابع آبی شهرستان از آب چاه تأمین می‌شود، یادآور شد: از این رو به هیچ وجه شاهد کدورت و مشکل کیفی در منابع آبی نخواهیم بود.

وی در عین حال به مسئله کمبود آب در شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان سال‌ها با کمبود آب مواجه است و این کمبود حدود ۱۳۰ لیتر در ثانیه است.

کد خبر 5044575
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.