پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشکل زباله بابل باید با راهکارهای مناسب حل شود

شهردار بابل گفت: مشکل زباله بابل مشکل چندین ساله این شهرستان است که باید تلاش کنیم با ایجاد راهکارهای مناسب و بدون متحمل شدن کمترین خسارت این مشکل مرتفع شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از فارس، حسین بیژنی امشب در نشست با دهیاران و شورای روستاهای هلی‌خال و مرزی‌کتی اظهار کرد: با توجه به اینکه بررسی و رفع مشکلات مردم این روستاها از وظایف شهرداری بابل نبوده است اما شهرداری بابل برای تسکین و آلام مشکلاتی که مردم این روستاها در حمل زباله شهرستان بابل به انجیل‌سی متحمل می‌شوند نهایت تلاش را برای رفع مشکلات موجود دارد.

 

 

وی افزود: مشکل زباله بابل مشکل چندین ساله این شهرستان است که باید تلاش کنیم با ایجاد راهکارهای مناسب و بدون متحمل شدن کمترین خسارت این مشکل مرتفع شود.

 

 

بیژنی با تجلیل از مردم روستاهای مسیر انجیل‌سی تصریح کرد: مطمئن هستم مردم روستاهایی که در مسیر انجیل‌سی قرار دارند مشکلات زیادی را به هنگام حمل زباله متحمل می‌شوند و بر این اساس بنده و همکارانم نیز تلاش می‌کنیم تا با رفع برخی از مشکلات تسکین دهنده آلام مردم این روستاها باشیم.

 

 

شهردار بابل به معاون خدمات شهری دستور داد تا نسبت به تامین آب شرب روستای هلی‌خال، روشنایی مسیر جاده، لکه‌گیری آسفالت و تراشیدن بوته‌ها و علف‌های هرز کنار جاده‌ها، کنترل و نظارت ماشین‌های حمل زباله برای جلوگیری از هرگونه نقص فنی اقدام کند.

 

 

دهیار روستای هلی‌خال نیز با تجلیل از شهردار بابل اظهار کرد: با توجه به اینکه رفع مشکلات این روستاها به عهده شما نبوده است اما حضور شما در این نشست بیانگر توجه و کمک شما در رفع مشکلات این روستا و دلگرمی روستائیان است.

 

 

کرد نامناسب بودن وضعیت آب شرب هلی‌خال را یکی از مشکلات اساسی این روستا برشمرد و افزود: نامناسب بودن جاده‌های دسترسی، روشنایی معابر، باریک بودن جاده، شکستگی آسفالت، رانش جاده، سراشیبی‌های تند، عدم رعایت رانندگان ماشین‌های حمل زباله را از دیگر مشکلات این روستا عنوان کرد.

 

 

وی خواستار توجه و پیگیری نمایندگان مردم بابل در مجلس، فرماندار و دیگر مسئولان شهری برای رفع مشکلات این روستا شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.