پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشکل دشمن با ایران قوی و مستقل است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علی قاسمی بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه پیش تصفیه سپتاژ (فاضلاب خانگی) شهرستان چالوس که در محل تصفیه خانه چالوس و نوشهر برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر کشور، اظهار کرد: با توجه به حوادث اخیر و حرکات تروریستی دشمن در کشور هفته بسیج امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود پ؛ زیرا دشمن به این وضعیت طمع کرده است.

وی با بیان اینکه مشکلات و نارسایی‌هایی وجود دارد اما مردم با بصیرت ما امنیت را با نظام سلطه معاوضه نمی‌کنند، افزود: دشمن آنقدر مستاصل شده است که وقتی از فراخوان اعتصاب نتیجه نگرفت به ترور کور روی آورده است و همانطور که همه می‌دانند شب گذشته در ایذه، اصفهان و چند نقطه دیگر به صورت موتور سوار به ترور مردم پرداخت.

فرماندار چالوس با تاکید بر اینکه به طور قطع و یقین دشمن با میدان داری مردم شکست خواهد خورد، تصریح کرد: مردم ما آگاه هستند که نظام سلطه چه برنامه ای نسبت به ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

قاسمی گفت:در حال حاضر مشکل دشمن  با ایران قوی است و می خواهد که ایران با این عظمت نباشد.

وی با بیان اینکه رسانه هیچ کشوری حق ترویج خشونت را در کشور خود ندارد، خاطرنشان کرد: امروز قانون دنیا در حوزه امنیت شوخی ندارد و جوانان ما باید بدانند که موضوع امنیت قابل مذاکره نیست.

 

فرماندار چالوس، حل نارسایی و مشکلات کشور را در سایه امنیت میسر دانست و گفت: دشمن می‌خواهد با موضوع امنیت ما را مشغول کند تا فرصتی برای پرداختن به موضوع اقتصاد، واحدهای صنفی و صنعتی نداشته باشد.

قاسمی با تاکید براینکه همت دولت بر کار است، یادآور شد: دشمن با بروز اغتشاش می خواهد موتور حرکت دولت را بگیرد.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن اقدام شهرداری و شورای چالوس در احداث پیش تصفیه سپتاژ (فاضلاب خانگی)، اضافه کرد: اینگونه پروژه ها در واقع پاسخی به رفتار ناامن سازی دشمن است.

فرماندار چالوس بر ادامه کار در حوزه صنعت و اقتصاد تاکید کرد و متذکر شد: امروز مدیریت کشور ، استان و شهرستان خدمت‌محور است و محور ما مردم هستند که باید به نحو شایسته خدمت‌رسانی شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.