پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشکلات پیش رو نفتکش‌های حامل سوخت

0

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: رانندگان نفتکش‌ها خالصانه به نظام خدمت می‌کنند اما انتظارات آنها برآورده نشده است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، عباس خلیل پور در جمع خبرنگاران تصریح کرد: کمتر بودن حقوق بازنشستگان حاملان سوخت نسبت به سایر شغل‌ها و تعریف نشدن شغل رانندگان حمل سوخت در قانون مشاغل سخت و زیان‌آور به دلیل حساس و استرس‌زا بودن نوع بار برای رانندگان و کندی اجرای طرح نوسازی و نبود زیرساخت و امکانات مناسب در جاده‌های کشور برخی مشکلات پیش رو نفتکش‌های حامل سوخت است.

وی درباره انتشار برخی شایعات در مورد کمبود سوخت در تعدادی از شهرهای استان مازندران اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری هیچ مشکلی در خصوص تامین و عرضه سوخت در استان را ندارد و اعتراض صنفی برخی کامیون‌داران مربوط به چرخه توزیع سوخت در کشور نیست.

وی با اشاره به این که رانندگان نفتکش‌ها از اقشار زحمتکش جامعه هستند و با وجود مشکلات صنفی، تمام همت خود را در سوخت رسانی به موقع به مصرف کنندگان به کار می گیرند، یادآور شد: در حال حاضر در حوزه عملیاتی این شرکت در مازندران به طور متوسطه در  هفته جاری روزانه حدود 7  میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در بین مصرف کنندگان و مجاری عرضه سوخت توزیع شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خاطرنشان کرد: با توجه به ارائه برخی مشکلات از سوی انجمن صنفی کامیونداران درروزهای گذشته در سطح کشور، تانکر داران طرف قرارداد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، با توجه به دغدغه ها و مشکلات و مطالبات مشترک با صنف کامیونداران کشور با روحیه ایثار و جهادی ، صبورانه حتی برای یک لحظه چرخه سوخت رسانی را قطع نکرده و مشغول خدمات رسانی به مردم استان هستند.

 وی افزود: در حال حاضر روند عادی سوخت‌رسانی در همه نقاط منطقه ساری با وجود ناملایمتی برخی سود جویان ادامه دارد.

خلیل پور با بیان این که رانندگان نفتکش سال‌ها با جاده‌ها مأنوس هستند و شریان حیات اقتصاد و صنعت و زیرمجموعه‌های مصرف کننده سوخت را در سکوت و تنهایی یاری می‌رسانند، ادامه داد : در پی اتفاقات روزهای اخیر در دیگر استان ها، مدیر و معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با حضور در بین صنف رانندگان نفتکش منطقه ساری همچون سنوات گذشته جویای مشکلات و دغدغه های آن‌ها شدند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.