پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

منشور اولیه سلامت اداری در مازندران تدوین شد

0

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد حسین زادگان امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران در استانداری اظهار داشت: در حوزه اجتماعی به مقوله سلامت اولویت دادیم تا نشاط اجتماعی را فراهم کنیم. احزاب و گروه‌های سیاسی را پویاسازی و فعال تر کنیم و فضای آزاد رسانه ای موجب افزایش نظارت‌ها می‌شود.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع از اهمیت فراوانی در دولت برخوردار بوده که جهت افزایش رضایتمندی اجتماعی بازرسان نامحسوس برای نظارت حفظ حقوق شهروندان در دستگاه‌های مختلف اجرایی بکارگیری شدند.

حسین زادگان گفت: منشور اولیه حذف بروکراسی زائد جز اولویت‌های ما در قالب سلامت اداری در حال تهیه و تدوین بوده تا حضور فیزیکی مردم را در روند اداری کاهش دهیم که موجب کاهش فساد اداری نیز می‌شود.

وی بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد، فعالیت میز خدمت از اولویت‌های مهم ما بوده است. استقرار نظام شایسته سالاری و اختصاص 30 درصد مناصب تا پایان دولت به بانوان در راستای ارتقا  نقش مدیریتی بانوان است.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: پست‌ها و مناصب چیزی جز خدمت نیست و در مراسم تودیع و معارفه با حضور طرفین است و غیابی نیست. در زمینه تعیین فرماندار ساری تلاش داریم انتخاب درست داشته باشیم و با همدلی و ایجاد وفاق مدیر شایسته تر انتخاب شود. جابجایی فرمانداران نیز استفاده از ظرفیت افراد جهت توسعه استان است.

وی بیان کرد: نخبگان و متفکران واقعی ظرفیت مهم هستند که باید در جامعه شناسایی شوند و از آنان بهره‌گیری کنیم.

معاون سیاسی،امنیتی اجتماعی استاندار مازندران گفت: در حوزه مدیریت بانوان دچار عقب ماندگی هستیم که باید هم نخبگان به این نتیجه برسیم که بدانیم معیار و ملاک ما شایستگی است و غرب، شرق و مرکز استان به یک اندازه محرومیت دارند که باید نگاهمان یکپارچه باشد.

وی بیان کرد: آنهایی که در دولت‌های گذشته ادعا داشتند که کارخانه احداث می‌کنند حتی یک آپاراتی هم نساختند و اکنون مدعی پست و مسئولیت هستند که دولت روحانی، جز مظلوم‌ترین دولت‌های پس از انقلاب است.

حسین زادگان بیان کرد: اگر کارخانه ای تلطیل می‌شود به سیاست و اقتصاد مربوط می‌شود اصل موضوع این است که بسیاری از افراد کارآفرین نباشند.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.