پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشاور کارآفرینی و اقتصادی فرماندار ساری منصوب شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در طول سال‌های اخیر توجه به جوانان و اعتماد به آن‌ها همواره اولویت رهبر معظم انقلاب بوده و ایشان با انتصاب مدیران جوان، پیام لزوم استفاده از ظرفیت‌های جوانان صالح، مؤمن، انقلابی و جهادی را به گوش همگان رسانده‌اند.

سخنان رهبر معظم انقلاب در بیانیه‌ای به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب تأیید دیگری بر تأکیدات همیشگی ایشان نسبت به نقش جوانان در ساختن آینده ایران، پیشبرد گام دوم انقلاب و لزوم بهره‌وری از ظرفیت‌های آنان است. در این بیانیه، از جوانان به عنوان فرصت ارزشمند و ظرفیت امید بخش کشور یاد شده و هیچ اندوخته مادی با آنها قابل مقایسه نیست.

استان مازندران در طی سال‌های متمادی نشان داده از ظرفیت نیروی انسانی بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار است و نیاز است مسؤولان با ظرفیت‌سنجی درست از جوانان در جایگاه‌های مختلف استفاده کنند.

در این زمینه طی حکمی از سوی عباسعلی رضایی فرماندار ساری، دکتر احسان معافی به عنوان مشاور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی فرماندار ساری منصوب شد.

در حکم فرماندار ساری آمده: نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور اینجانب در امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی شهرستان ساری منصوب می‌شوید.

                                                               

به گزارش فارس، احسان معافی دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت دولتی و دکترای کارآفرینی سازمانی، مدرس دانشگاه در حوزه کارآفرینی با ارائه و چاپ بیش از ۳۰ مقاله در مجلات علمی، پژوهشی و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، پژوهشگر برتر شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان (سال ۱۳۹۳)، پژوهشگر منتخب دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی (قم، ۱۳۹۴) و در حال حاضر رئیس گروه بودجه طرح و جاری شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان است.

وی از خانواده معظم شهدا و تنها فرزند سردار جهادگر شهید نورالله معافی است.

 /86018/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.