پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشارکت 89 درصدی مردم شهرستان نور در انتخابات / نتایج آرا + فیلم

0

علی شادمان در گفت و با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور، از همراهی و همدلی مردم نور در انتخابات روز گذشته قدردانی و اظهار کرد: این حضور برگ زرین دیگری در تاریخ انتخابات کشور رقم زد و مردم نور با مشارکت بالا بار دیگر ارادت خود به نظام، انقلاب و ولایت را اعلام کردند.

وی افزود: از مجموع آرای صحیح حوزه انتخابیه شهرستان نور،حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ۴۰ هزار و ۲۷۳ رای؛ عبدالناصر همتی ۸ هزار و ۳۱۶ رای؛ محسن رضایی میرقائد ۴ هزار و ۹۰۰ رای و سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی ۲ هزار و ۶۹۰ رای را کسب کردند.

فرماندار شهرستان نور در ادامه نتایج آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای پنج‌گانه شهرستان نور را به شرح زیر اعلام کرد:

*شهر نور

فرشاد اسدی با ۳ هزار و ۴۳۰ رای، رسول شیخ با ۳ هزار و ۲۳۹ رای، ابراهیم محسنی با ۲ هزار و ۹۷۰ رای، رستم عبدی با ۲ هزار و ۷۸۷ رای و معین صادقی با ۲ هزار و ۵۷۳ رای به عنوان اعضای اصلی و فرنام فخاری با ۲ هزار و ۵۷۳ رای، مصطفی تقوایی با ۲ هزار و ۳۸۶ رای و مسعود یوسفی با ۲ هزار و ۴۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

*شهر رویان

محمد علی رضایی با یکهزار۲۴۹ رای، کامبخش سالاریان با یکهزار و ۱۶۰ رای ؛ حسین دیوسالار با یکهزار و ۱۵۱ رای؛ مجید ترابی با یک‌هزار و ۷۶ رای؛ مرتضی درویش با یک‌هزار و ۲۵ رای به عنوان اعضای اصلی و خانم فخری مازندرانی با ۹۹۱ رای؛ محمدرضا بابایی با ۹۱۹ رای و بیژن قائمی با ۸۳۱ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

*شهر ایزدشهر

رضا حسین زاده با یکهزار و ۵۴۴ رای؛ حسین غلامی با یک‌هزار و ۳۸۰ رای؛ سیدمرتضی حسینی با یکهزار و ۱۱۱ رای، فرشید زاغ‌پشت با یکهزار و ۹۳ رای و سیف الله هاشمی با یکهزار و ۵۹ رای به عنوان اعضای اصلی و خانم سمیه حسین زاده با ۹۷۱ رای، قاسم حسین‌پور با ۹۵۲ رای و خانم گلناز اقبالی با ۹۵۰ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

*شهر چمستان

غلامرضا توکلی با ۲ هزار و ۱۱۱ رای؛ اسماعیل توکلی با یک‌هزار و ۸۰۰ رای؛ حسن میثاقی با یک‌هزار و ۷۴۰ رای؛ زینب حسین‌زاده با یک‌هزار و ۷۲۵ رای و صادق کیانی یک‌هزار و ۶۸۸ به عنوان اعضای اصلی و سید جواد حیدری با یک‌هزار و ۵۴۲ رای؛ مرتضی قلی‌پور با یکهزار و ۴۱۳ رای و سید علی موسوی با یک‌هزار و ۳۴۸ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

*شهر بلده

سید سعید حسینی با ۳۹۴ رای؛ عباس عماد با ۳۱۵ رای؛ مجتبی حسین‌پور با ۳۰۴ رای؛ حامد کیانی با ۳۰۰ رای و مهدی سپهری با ۲۵۴ رای به عنوان اعضای اصلی و علی اکبر احمدیان با ۲۱۰ رای؛ مجتبی اسدی با ۱۷۱ رای و مصطفی شعبان زاده با ۱۳۹ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

 

 

 

 /۸۶۰۲۳/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.